gardeshban.ir

پس از گذشت سه هفته از توقف تنها قطار گردشگری مازندران دوباره این قطار از تهران وارد ایستگاه شیرگاه در سوادکوه شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۲
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
توقف قطار گردشگری به دستور دادستانی یکی از شهرستان‌های مازندران در هفته دوم ماه رمضان موجب نارضایتی‌ها سرمایه‌گذاران و مسئولان گردشگری شد. این دستور توقف به گفته مسئولان گردشگری به دلیل روزه‌خواری و عدم رعایت شئونات اسلامی صادر شد.

مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران بعد از توقف چند روزه این قطار از راه اندازی مجدد آن خبر داده است.

وی با بیان اینکه قطار گردشگری مازندران که تورهای تهران به سوادکوه برگزار می‌کند، ظهر امروز گردشگران خود را در ایستگاه شیرگاه پیاده کرد به ایرنا گفت: این قطار صبح امروز از تهران حرکت کرد و با ظرفیت ۳۷۰ مسافر از طریق خط ریلی وارد استان مازندران شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه در چند روز گذشته جلسات متعددی با دادستانی استان، شهرستان و متصدی برگزاری تور قطار گردشگری داشتیم گفت: سعی شد نگاه واحدی در این زمینه ایجاد شود و خوشبختانه رضایت بخش و مؤثر بود.

وی افزود: متصدی برگزاری تورهای قطار گردشگری استان قول همکاری بیشتر در رعایت قوانین انتظامی و قضائی در تورها را داد و از طرفی نیز متعهد شد که تورها از این پس با نظارت بیشتری برگزار شوند.

حسنی با ادعای اینکه تورهای گردشگری به منطقه سوادکوه منجر به برخی سوء استفاده‌های اقتصادی نیز شده است، افزود: در نشستی جداگانه با سرمایه‌گذار قطار گردشگری قرار شد مسئله سرمایه‌گذاری جهت مناطق گردشگری در منطقه شیرگاه مورد بررسی قرار گیرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار