gardeshban.ir

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اعلام کرد: به مناسبت روز جهانی و هفته صنایع دستی (۲۰ تا ۲۶ خرداد) تورهای هنرگردی به منظور بازدید شهروندان از کارگاه ها و مراکز عرضه صنایع دستی مستقر در پایتخت به صورت رایگان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۶۷۳
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
پرهام جانفشان گفت: علاقه مندان برای شرکت در این تورها می توانند نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ۵۰۰۰۲۰۳۰۰۰۱۰۰ پیامک کنند.

به گفته وی این تورها به گونه ای برنامه ریزی شده است که شهروندان به عنوان مثال پس از بازدید از موزه آبگینه از یک کارگاه سفالگری یا شیشه گری بازدید کنند تا درک و نگرش بهتری از خلاقیت و توان هنرمندان ایرانی در طول تاریخ داشته باشند.

این مسئول میراث فرهنگی افزود: تورهای هنرگردی در سه محور موزه فرش به همراه بازدید از کارگاه گلیم بافی، بافت تاریخی تهران و بازدید از بازارچه صنایع دستی محور تاریخی عودلاجان و موزه آبگینه و بازدید از کارگاه هنرمندان رشته شیشه و سفال طراحی شده است.

جانشفان خاطرنشان کرد: بازدید از کارگاه های صنایع دستی در قالب این تورها ضمن حمایت و ایجاد دلگرمی برای هنرمندان بویژه در فروش محصولات تولیدی شان، سبب می شود تا دست واسطه ها نیز بین گردشگر و هنرمند کوتاه و محصولات هنری با قیمت واقعی به گردشگران عرضه شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار