gardeshban.ir

مسافران پروازهای غیرمستقیم که در برخی از معروف‌ترین فرودگاه‌های جهان ازجمله فرودگاه استانبول توقف 5 تا 6 ساعت دارند می‌توانند از تورهای گشت شهری این فرودگاه‌ها بهره‌مند شوند و زمان توقف را بیهوده سپری نکنند.
کد خبر: ۱۳۶۸۸
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
۷ فرودگاهی که به مسافران پروازهای غیرمستقیم تورهای گشت شهر عرضه می‌کند

مسافران سفرهای هوایی که از پروازهای غیرمستقیم برای سفر استفاده می‌کنند اغلب ناچارند ساعات طولانی در فرودگاه بمانند و همین مسئله باعث خستگی آنها درطول سفر می‌شود. این درحالی‌ است که بعضی فرودگاه‌ها تورهایی را به مسافران غیرمستقیم با توقف ۵ تا ۶ ساعت عرضه می‌کنند و این مسافران به‌راحتی می‌توانند از این تورها استفاده و از جاذبه‌های شهر دیدن کنند.

فرودگاه تاریتا، ژاپن/ اگر مسافران فقط چندساعت در فرودگاه بین‌المللی ناریتا در شهر توکیو توقف دارند می‌توانند از تورهایی که شامل بازدید از معابد، پیاده‌روی در طبیعت، غذاخوردن در رستوران‌های سنتی ژاپنی و پارک‌های با موضوعات تاریخی می‌شوند انتخاب کنند. در این پارک‌ها امکان پوشیدن لباس ساموریایی‌ها و نینجاها هم امکان‌پذیر است.

۷ فرودگاهی که به مسافران پروازهای غیرمستقیم تورهای گشت شهر عرضه می‌کند
فرودگاه بین‌المللی تاریتا در توکیو، ژاپن

فرودگاه اینچئون، کره‌جنوبی/ فرودگاه اصلی کره‌جنوبی در شهر سئول تورهایی را برای بازدید از معابد، غارها، کاخ‌ها و حتی خرید از مرکز شهر عرضه می‌کند.

فرودگاه استانبول/ فرودگاه جدید ۱۲میلیارد دلاری استانبول به‌تازگی گشایش یافته است. مسافرانی که از پروازهای ترکیش‌ایر استفاده می‌کنند و دست‌کم ۶ ساعت توقف دارند می‌توانند از تورهای این شرکت‌ هواپیمایی بهره‌مند شوند و علاوه‌بر بازدید از برخی جاذبه‌های مهم تاریخی استانبول می‌توانند غذاهای ترکی را هم در بافت تاریخی این شهر امتحان کنند. اگر مدت توقف بیش‌از ۲۰ ساعت باشد علاوه‌بر گشت شهری می‌توانند از اقامت رایگان در هتل فرودگاهی هم استفاده کنند.

۷ فرودگاهی که به مسافران پروازهای غیرمستقیم تورهای گشت شهر عرضه می‌کند
فرودگاه استانبول در ترکیه

فرودگاه لیسبون، پرتغال/ مسافرانی که قصد سفر با شرکت هواپیمایی تاپ‌ایر پرتغال را دارند  هنگام خرید بلیت این امکان را دارند که گزینه توقف حداکثر پنج روز را انتخاب کنند. این گزینه علاوه‌بر پروازهای اتصالی تاپ‌ایر پرتغال از لیسبون، برای فرودگاه پرتو هم عرضه می‌شود. فاصله فرودگاه لیسبون از مرکز شهر اندک است و دسترسی به آن ازطریق وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌راحتی وجود دارد.

فرودگاه چانگی، سنگاپور/ این فرودگاه که اغلب در رده‌بندی‌ها به‌عنوان بهترین فرودگاه جهان معرفی می‌شود، برای مسافران با توقف دست‌کم ۵٫۵ ساعت تورهای رایگانی را برای بازدید از مناطق «شهر چین» (Chinatown) و «هند کوچک» (Little India) در شهر سنگاپور عرضه می‌کند. اگر مدت توقف بالای ۶ ساعت باشد تورها بازدید از مرکز تجاری مارینا بی و تجربه سوارشدن بر «پرنده سنگاپوری»، دومین چرخ‌وفلک بزرگ جهان را هم شامل می‌شود.

۷ فرودگاهی که به مسافران پروازهای غیرمستقیم تورهای گشت شهر عرضه می‌کند
فرودگاه چانگی، سنگاپور

فرودگاه بین‌المللی تائویوان، تایوان/ اگر مدت توقف مسافران در این فرودگاه بین ۷ تا ۲۰ ساعت باشد به‌راحتی می‌توانند چمدان‌هایشان را در فرودگاه به امانت بگذارند و از تورهای رایگان بازدید از جزیره استفاده کنند. امکان رزرو آنلاین این تورها یا خرید آنها در فرودگاه وجود دارد.

فرودگاه بین‌المللی حمد، قطر/ مسافرانی که از پروازهای غیرمستقیم قطرایرویز استفاده می‌کنند و توقف ۳ تا ۴ ساعت دارند می‌توانند از تورهایی که این شرکت هواپیمایی عرضه می‌کند استفاده و از موزه هنرهای اسلامی دوحه، جزیره مصنوعی مروارید و بازار سنتی «سوق واقف» بازدید کنند.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار