gardeshban.ir

‌مدیر فرودگاه یاسوج گفت: تاکنون پاسخ مثبت قطعی برای افزایش پروازهای این فرودگاه از ایرلاین‌ها دریافت نکرده‌ایم.
کد خبر: ۱۳۶۹۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
«علی محسنیان» افزود: اما در حال مذاکره برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج هستیم.

وی اظهار کرد: مذاکرات با شرکت‌های هواپیمایی ماهان، قشم ایر، آتا، و ایران‌ایر برای افزایش پروازها ادامه دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: تاکنون پاسخ مثبت قطعی برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج از هیچکدام از ایرلاین‌ها دریافت نکرده‌ایم.

محسنیان تصریح کرد: اگر پاسخ مثبت از سوی ایرلاین‌ها داده شود، مراتب را به اطلاع مردم استان خواهیم رساند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مدیریت بحران استانداری از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز شنبه، ۱۸ خرداد ماه یک فروند بالگرد هوانیروز ارتش در فرودگاه یاسوج جهت کمک به خاموش کردن آتش سوزی جنگل‌ها مستقر شده است.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در سفر ۱۹ فروردین ماه ۹۸ خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مدیریت بحران این استان به مشکلات پروازهای فرودگاه یاسوج اشاره و اظهار کرده بود: قطع پروازهای فرودگاه یاسوج غیرقابل قبول بود و دستور دادیم پروازهای یاسوج اضافه شود و این موضوع را به جد پیگیری می‌کنم.

 پروازهای"تهران – یاسوج" و بلعکس هم اکنون دو روز در هفته (دوشنبه و جمعه) از تهران به مقصد فرودگاه یاسوج و بالعکس انجام می‌شود. این پروازها روزهای دوشنبه ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه از تهران و ۱۴ و ۱۰ دقیقه از یاسوج و روزهای جمعه ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح از تهران و ۹ و ۴۰ دقیقه از یاسوج به سمت تهران خواهد بود.

مردم و مسئولان برای تردد به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آن هم در این فصل گرم در روزهایی که فرودگاه یاسوج پرواز ندارد یا قید سفر را می‌زنند و بصورت زمینی با اتوبوس و سواری به تهران سفر می‌کنند و یا با سختی فراوان از مسیر فرودگاه "شیراز- تهران اقدام به مسافرت و پرواز می‌کنند.

به نظر می‌رسد که تنها دو پرواز طی یک هفته در فرودگاه یاسوج جوابگوی درخواست‌ها و تقاضای مردم یاسوج بعنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نباشد که نیاز به نگاه ویژه مسئولان و متولیان امر استانی و کشوری برای این مشکل اساسی تدبیری اساسی بیندیشند و این مشکل را یک بار برای همیشه برطرف کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار