gardeshban.ir

یک مقام مسئول در فرمانداری شمیرانات به خبر توقف تخریب ۳ طبقه غیرمجاز هتل آرینا فشم واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۳۷۷۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
سیروس قدرتی معاون عمرانی فرمانداری شمیرانات گفت: رأی کمیسیون ماده ۹۹ و تائید دیوان عدالت اداری، تخریب طبقات خارج از پروانه ساخت این هتل بوده و این حکم هیچ ارتباطی با مسائل محیط زیستی ندارد.

وی با اشاره به اجرای این حکم افزود: اردیبهشت ماه سال جاری حکم قطعی تخریب طبقات غیرمجاز هتل آرینا صادر و به دنبال آن بخشداری رودبار قصران و دهیاری امین آباد با حمایت کلانتری ۱۶۲ فشم و رئیس حوزه قضائی بخش اجرای حکم را آغاز کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص این تخریب، اجرای حکم با امکانات موجود انجام شد اما ادامه روند تخریب نیازمند تامین اعتبار برای انعقاد قرارداد و ورود شرکت‌های ذیصلاح است به ایرنا گفت: به دلیل کمبود امکانات و شرایط خاص تخریب ۳ طبقه از این هتل، در انتظار تأمین اعتبار از سوی دهیاری مربوطه یا استانداری تهران هستیم تا بتوانیم با انعقاد قرارداد با شرکت‌های ذیصلاح اجرای حکم، این طبقات غیرمجاز را به طور کامل تخریب کنیم.

قدرتی تاکید کرد: مصوب شده تا مالک حق هیچ اقدام جدیدی در این طبقات نداشته باشد و رسماً حق تملکی نسبت به آن نخواهد داشت.

برخی رسانه‌ها هفته گذشته خبری مبنی بر ادامه ساخت این هتل در مجاورت جاده فشم را منتشر و تاکید کردند: ساختمان با این تعداد طبقات نه تنها حریم آسمان را گرفته که به بستر رودخانه و طبیعت هم آسیب می‌رساند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار