gardeshban.ir

آرامگاه 900هزار پوندی سران کارتل مواد در مکزیک با امکانات فوق لوکس به شدت شوکه کننده است.
کد خبر: ۱۳۸۱۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
بسیاری از کارتل‌های مواد مخدر در مکزیک مرده‌های خود را در قبرهای بی‌نام و نشان دفن می‌کنند ولی این مساله در مورد کارتل سینالوئا صدق نمی‌کند. خیلی از اعضای این کارتل مخوف مواد مخدر در مکزیک که رهبری‌اش به عهده ال چاپو جنایتکار معروف بود در آرامگاه فوق لوکسی در قبرستان خارینس دل اومایا که در شهر کولیاکان قرار دارد دفن شده‌اند.

برای آرامگاه این مرده‌های ثروتمند جنایتکار میلیون‌ها دلار خرج شده و داخل آنها انواع وسایل راحتی از جمله کولر، تلویزیون و ماهواره گذاشته شده است. همچنین شیشه‌ها ضد گلوله هستند و دورتا دور آرامگاه با دوربین مداربسته پوشش داده می‌شود. این قبرهای لوکس در دو طبقه تقسیم شده‌اند و بالای هرکدام از آنها پرتره‌ای گران قیمت از صاحبان این خانه‌های ابدی قرار گرفته است. 

معروفترین مدفون این آرامگاه خواکین گوزمان ملقب به ال چاپو رئیس مافیا و جنایتکار معروف است.

از دیگر روسای مافیا که آرامگاه‌های صدهاهزار دلاری دارند می‌توان به این افراد اشاره کرد:
آمادو کاریلو فوئنتس ملقب به خدای آسمان‌ها رئیس کارتل خوارز. شهرت او به دلیل استفاده از جت‌های ۷۴۷ برای انتقال مقادیر عظیمی از کوکائین است. 

آرامگاه او ۳ طبقه دارد و گنجایش سالنش ۵۰ نفر به طور نشسته است.

هکتور پالما ملقب به بلوند از کارتل سینالوئا همکار ال چاپو. آرامگاه لوکس او راه پله‌ای مارپیچ، سالن مهمانی، آشپزخانه و وای فای دارد.

اریبرتو لازکانو ملقب به آدمخوار از کارتل گالف که به خوردن قربانی‌هایش معروف بود. آرامگاه او که با یک صلیب بسیار بزرگ فولادی تزئین شده دارای سبکی مذهبی است.

آرتورو بلتران لیوا ملقب به رئیس همه روسا از کارتل لیوا. او که به ثروت بی حد و حصرش معروف بود آرامگاهی دارد که به وای فای، ماهواره، کولر، دو اتاق خواب و آشپزخانه مجهز است.














مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار