gardeshban.ir

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: راه در حال احداث خلخال - شهر توریستی ماسوله در استان گیلان شهریور امسال تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۳۸۴۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
محبوب حیدری با بیان این خبر افزود: از مسیر ۸۵ کیلومتری راه ارتباطی خلخال، شال، ماجولان به ماسوله در استان گیلان و از مجموع مسیر ۳۵ کیلومتری شال از توابع بخش شاهرود این شهرستان به ماسوله در حوزه استحفاظی استان اردبیل تاکنون ۲۸ کیلومتر آسفالت شده است.

وی گفت: هم اکنون هفت کیلومتر باقیمانده مسیر نیز در حال ساخت بوده که با توجه به همت جدی پیمانکار مجری در تکمیل آن پیش بینی می‌شود بهره برداری از این راه در داخل حوزه استان اردبیل در آخرین ماه تابستان امسال آغاز شود.

او اظهار داشت: با توجه به وجود ۱۵ کیلومتر از مجموع مسیر خلخال – ماسوله در حوزه استان گیلان، انتظار از مسئولان راه و شهرسازی استان همسایه جدیت بیشتر در تکمیل عملیات راه سازی حوزه گیلان است.

او از پروژه راه خلخال – ماسوله به عنوان سخت‌ترین و صعب العبور ترین پروژه راه سازی استان اردبیل یاد کرد و افزود: به رغم محدودیت‌های مالی و اعتباری و سختی عملیات اجرایی پروژه به خوبی پیش می‌رود.

حیدری با بیان اینکه برای اجرای پروژه در حوزه استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود، گفت: از مسیر ۱۵ کیلومتری استان گیلان تنها سه کیلومتر آسفالت شده و ۱۲ کیلومتر باقیمانده نیاز به راه سازی، زیرسازی و آسفالت دارد.

او افزود: با بهره برداری از این راه توریستی راه برای ورود گردشگران داخلی و خارجی از سمت ماسوله به استان اردبیل از دروازه جنوبی این استان هموار شده و این کار رونق اقتصادی مردم منطقه و صنعت گردشگری را به همراه خواهد داشت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار