gardeshban.ir

استخر‌های برتر جهان، معمولا دارای عواملی هیجان‌انگیز و کاملا متفاوت از دیگر استخر‌های معمولی هستند. این استخر‌ها علاوه بر امکانات، دارای چشم‌اندازی زیبا هم هستند. این استخر‌ها ممکن است در بالای یک برج یا در فضای باز یک پارک ملی باشد. در این مقاله برترین استخرهای جهان را معرفی خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۸۵۳
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
برترین استخر هتل‌ها در سراسر جهان را بشناسید - کوله پشتی: استخر‌های برتر جهان، معمولا دارای عواملی هیجان‌انگیز و کاملا متفاوت از دیگر استخر‌های معمولی هستند. این استخر‌ها علاوه بر امکانات، دارای چشم‌اندازی زیبا هم هستند. این استخر‌ها ممکن است در بالای یک برج یا در فضای باز یک پارک ملی باشد. در این مقاله برترین استخر‌های هتل جهان را معرفی خواهیم کرد.

هتل جوئل (The Joule Hotel)، دالاس 
هتل جوئل (The Joule Hotel)، دالاس

در مرکز شهر دالاس، در میان معماری سر به فلک کشیده، جواهری کوچک در پشت‌بام هتل جوئل، جا خوش کرده است. این استخر روباز، دیدگاه بی‌نظیری از شهر و زوایای آن در اختیار شناگران می‌گذارد که از توصیف خارج است.

استراحت‌گاه پدرگال، مکزیک

استراحت‌گاه پدرگال، مکزیک

اگر همیشه رویای سواحل بکر و رویایی مکزیک را در سر می‌پرورانید، پیشنهاد ما این است که در میان شن و ماسه‌ی داغ ساحل، سری هم به استراحت‌گاه پدرگال بزنید. در این استراحت‌گاه که در کنار خط ساحلی قرار دارد، استخری وجود دارد که چشم‌اندازی به سمت ساحل لاجوردی، نسیم دریا و بازی دلفین‌ها دارد.

گریس سانتورینی (Grace Santorini)، یونان

گریس سانتورینی (Grace Santorini)، یونان

شاید باورش سخت باشد، اما این استخر، چشم‌اندازی از آب‌های اطراف جزیره یونان و همچنین دهکده‌ی سفید در اختیار شما می‌گذارد. این استخر که در هتل گریس، در سانتورینی قرار دارد، یک مدعی بزرگ است. این اسختر دارای افقی مبهم و کاملا بی رقیب است. پس جای تعجبی هم ندارد که بهترین نمایش غروب خورشید در جزایر یونان را از درون این استخر به نظاره بنشینید.

سافاری چهار فصل سرنگتی (Four Seasons Safari Lodge Serengeti)، تانزانیا

مکان سافاری چهار فصل سرنگتی (Four Seasons Safari Lodge Serengeti)، تانزانیا

شاید فرصت شنا در این استخر با چنین چشم‌اندازی فقط یک بار در زندگی برای‌تان فراهم شود. پارک ملی سرنگتی در تانزانیا قرار دارد که هنگام شنا کردن در استخر آن میتوانید رفت و آمد حیواناتی نظیر زرافه، فیل و گورخر را ببینید.

آمانکیلا (Amankila)، بالی

آمانکیلا (Amankila)، بالی

این استخر در استراحت‌گاه معروف آمان در بالی قرار دارد. سه استخر که شبیه به آبشار در زیر یکدیگر و طبقاتی تعبیه شده‌اند. اگر صبح زود برای شنا به این استخر بروید، با منظره‌ای آرامش‌بخش و مه‌آلود روبرو خواهید شد که می توانید صبحانه را هم در همانجا میل کنید. 

ویلا محل (Villa Mahal)، ترکیه

ویلا محل (Villa Mahal)، ترکیه

زمانی که در حال شنا در این استخر هستید، می‌توانید آب‌های زیبا و آبی رنگ دریای مدیترانه را هم ببینید. این استخر در دامنه تپه‌ای در سواحل لیکیان قرار گرفته که با منظره‌ای که در اطراف دارد، تمام تنش‌ها را از شما دور می‌کند.

هتل کمبریان (Cambrian Hotel)، سوئیس

هتل کمبریان (Cambrian Hotel)، سوئیس

در میان کوه‌های شیب دار و افسانه‌ای آلپ، در میان دره، هتلی قرار دارد که دارای استخری بی‌نظیر است. این استخر آب گرم در میان قله‌های پوشیده از برف، چشم‌انداز زیبایی دارد که گویی در میان آسمان در حال شنا هستید.

هتل سزار آگوستوس (Caesar Augustus Hotel)، ایتالیا

هتل سزار آگوستوس (Caesar Augustus Hotel)، ایتالیا

این هتل، همانطور که از نامش پیداست، شایسته‌ی خانواده‌ی سلطنتی است. این یک هتل لوکس است که بسیار مورد توجه پولداران قرار می‌گیرد. استخری مجلل و با‌شکوه در این هتل وجود دارد که دارای آبی زمردین و امواجی به شکل کریستال است.

خانه ساحلی زمی (Zemi Beach House)، آنگویلا

خانه ساحلی زمی (Zemi Beach House)، آنگویلا

این محل، به واسطه داشتن آب‌های نیلگون در غرب هند، بسیار معروف و مورد توجه است. این استخر که دارای شکلی هندسی است، به وسیله شیشه از ساحل جدا شده است. زمانی که در این استخر قرار می‌گیرید، این حس به شما دست می‌دهد که مانند ماهی‌های گرمسیری در مخرن در حال شنا هستید.

باغ‌های معلق، اوبود

باغ‌های معلق، اوبود

پیشنهاد ما این است که حتما برای یک بار، تعطیلات را در میان طبیعت و باغ‌های معلق اوبود بگذرانید. برخلاف دیگر استخرها، این استخر منظره‌ای بی‌نظیر از طبیعت را به شما ارائه می‌دهد. این استخر در وسط هتل و میان طبیعت، حسی بی‌همتا برای شما خلق می‌‌کند، گویی در میان جنگل در حال شنا هستید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار