gardeshban.ir

شرکت آلمانی لوفت‌هانزا تکنیک قصد دارد، ایرباس A220 را به امکانات و فناوری‌هایی مجهز کند که می‌تواند با هتل‌های پنج ستاره و کشتی‌های تفریحی رقابت کند.
کد خبر: ۱۳۸۸۷
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 24
گردشبان (gardeshban.ir) :

مبلمان ال‌شکل چرمی سفید،‌ تلویزیون‌های وایداسکرین و کف‌های چوبی، تنها بخشی از طراحی داخلی برنامه‌ریزی‌شده برای ایرباس تجاری جدید شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا تکنیک هستند. مسافرت با یک هواپیمای تجاری، حتی اگر فرصت و ابزارهای فرست‌ کلاس را داشته باشد،‌ باز هم احساس هواپیمای تجاری را در انسان القا می‌کند.

صندلی‌هایی که کاملاً به‌عقب خم می‌شوند، فضای اضافی برای قراردادن وسایل، نورپردازی صورتی - بنفش ال‌ای‌دی وهمین طور بار در هواپیما نمی‌تواند تجاری‌بودن هواپیما را مخفی کند. بااین‌حال، مهندسان و طراحان همیشه درحال آزمودن این مرزبندی‌ها هستند. اوایل امسال،‌ ایرباس و Zodiac Aerospace، تخت‌خواب‌هایی را طراحی کردند که در کابین‌های بار هواپیما تعبیه می‌شوند.

هواپیمای ایرباس

این ایده‌های طراحی جدید می‌توانند عصر جدیدی از پرواز را به قشر ثروتمند معرفی کنند. شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا تکنیک با ایجاد ایده‌ی فضای داخلی کابین VIP برای کوچک‌ترین هواپیمای تجاری ایرباس، A220، درحال آزمایش این مرزبندی‌ها بوده است. این شرکت آلمانی، طرح‌های خود را از این کابین مجلل، قبل از نمایش رسمی، در نمایشگاه و کنفرانس هوانوردی کسب‌وکار اروپا (EBACE) در ژنو منتشر خواهد کرد.

ایده‌ی مجلل SkyRetreat، یک رویکرد طراحی غیرتعارف است که به‌واسطه‌ی مبلمان‌ ال‌شکل، ‌فرش، کف‌های چوبی، لامپ‌های کروی‌شکل در کابین اصلی و همین طور دیوار کانونی که با مناظر جنگل تزئین شده است، می‌تواند با هر هتل پنج ستاره یا کشتی تفریحی رقابت کند. از امکانات لوکس آن می‌توان به تخت‌های تک‌نفره برای استراحت مسافران اشاره کرد که کشوهای پایین آن، فضای انبار بیشتری در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از تلویزیون رول‌شونده‌ی 4K که از یک محفظه‌ی جانبی بیرون می‌آید تا سطوح لمسی هوشمند، جزو فناوری‌های متمایز و جالب این طراحی هستند.

هواپیمای ایرباس

تخت‌خواب‌های تک‌نفره با کشویی در پایین آن‌ها که برای قراردادن وسایل است

ویلند تیم،‌ مدیر ارشد فروش شرکت لوفت‌هانزا تکنیک،‌ می‌گوید:

بااینکه ایرباس A220، سطح جدیدی از طرح‌های تکمیلی ما را نشان می‌دهد؛ اما هم‌اکنون نیز از ظرفیت درخورتوجهی برای فضاهای داخلی لوکس VIP برخوردار است. ایده‌ی SkyRetreat باعث می‌شود، بتوانیم بیشترین استفاده را از این کابین بزرگ داشته باشیم. ویژگی‌های فناوری آن نیز مفهوم کاملاً جدیدی از فضا و تجربه‌ی سفری منحصربه‌فرد را پیشکش مسافران می‌کنند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار