gardeshban.ir

خبرگزاری آناتولی که خبرهای حوزه گردشگری ترکیه را نیز پوشش می‌هد به سفر یک زوج ایرانی به ترکیه برای درمان پزشکی اشاره کرده و این خبر را با جزئیات منعکس کرده است.
کد خبر: ۱۳۸۹۲
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
آناتولی در انتهای این گزارش نیز به نقل از یک پزشک اعلام کرده است که ایرانی‌ها نیز در فهرست گردشگرانی که برای گردشگری سلامت به ترکیه می‌آیند حضور دارند. این در حالی است که ایران خود میزبان گردشگرانی از سایر نقاط دنیا در زمینه گردشگری سلامت است.

آناتولی نوشته است: زوج جوان ایرانی که از بیماری چاقی مفرط رنج می‌بردند با عمل جراحی در بیمارستان پاموک‌قلعه استان دنیزلی ترکیه سلامت خود را بازیافتند. این زوج یک ساعت بعد از عمل جراحی شروع به راه رفتن کردند و پس از سه روز به سلامت مرخص شدند.

دکتر محمد راشد آیکتا متخصص جراحی عمومی بیمارستان پاموک‌قلعه اظهار داشت: ما از روز اول افتتاح این بیمارستان تلاش خود را برای خدمتگزاری و درمان بیماران انجام دادیم و با ارتقاء روز افزون کیفیت به فعالیت خود ادامه می دهیم.

وی با اشاره به گسترش گردشگری پزشکی گفت: بیماران فراوانی از کشورهای آلمان، فرانسه، انگلستان، دانمارک، سوئیس، هلند، اتریش، بوسنی و هرزگوین و ایران برای درمان به بیمارستان پاموک‌قلعه می‌آیند و ما برای بهبود و سلامت آنها تمام تلاش خود را می‌کنیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار