gardeshban.ir

معرفی/
هتل ها و کیفیت آن ها، همیشه دغدغه اصلی هر سفر بوده اند. از طرفی، هتل هایی هم هستند که علاوه بر امکانات مناسب، اتاق های لاکچری و سوئیت های مجللی برای اقامت رویایی تر شما ارائه می دهند.
کد خبر: ۱۳۹۲۰
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگر دنبال تجربه سفری متفاوت و باکیفت هستید، در این لیست، با برترین و لوکس ترین هتل های ایران  به همراه اتاق ها و سوئیت های مجللشان آشنا شوید. درضمن از لیست قیمت آن ها هم باخبر شوید.
 

1- هتل اسپیناس پالاس
 

هتل اسپیناس پالاس، هتل لوکس شمال تهران می باشد. این هتل، در منطقه ای خوش آب و هوا و در ارتفاعات سعادت آباد تهران قرار دارد. از ویژگی های ممتاز این هتل با شکوه، ارائه اتاق ها و سوئیت های لوکس و با کیفیت است. برخی از اتاق های لاکچری و سوپر لوکس این هتل عبارت اند از:

سوئیت اسکای، این سوئیت در طبقه ای مستقل و در بالاترین نقطه هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این اتاق لاکچری، دکوراسیون فوق پیشرفته، چشم انداز بی نظیر، پیش خدمت شخصی، جکوزی بزرگ، تجهیزات ورزشی و ... می باشد. این اتاق لاکچری، به معنای واقعی، تمام نیاز های و خواسته های شما از یک سوئیت مجلل را برآورده می کند.

1037054_160

از دیگر سوئیت ها و اتاق های جذاب هتل لوکس اسپیناس پالاس می توان به سوئیت ها لاکچری پرزیدنت و پرزیدنت لوکس، سوئیت های رویال و رویال خانوادگی اشاره کرد. از ویژگی های برجسته این سوئیت ها، تجمل و زرق و برق به معنای واقعی است. اتاق های بزرگ و باشکوه، جکوزی های مجلل، طراحی داخلی لوکس و چشم انداز شگفت انگیز است.
 

2- هتل های شهر فرودگاهی اما ( هتل ایبیس و نووتل )
 

هتل های شهر فرودگاهی امام شامل دو هتل ایبیس و نووتل می باشد. این دو هتل که در موقعیت ویژه فرودگاه امام خمینی قرار دارند، میزبان بسیاری از میهمانان داخلی و خارجی با امکانات مدرن و در حد جهانی است. این هتل های لاکچری با جایگاه ویژه خود، زیر نظر مجموعه هتل های بین المللی اکور فرانسه می باشد. هتل لوکس ایبیس و هتل نووتل، تمام امکانات مورد نیاز و لاکچری قبل و بعد از پرواز را برای رزرو هتل  شما به ارمغان می آورد.
 

از جمله اتاق های لاکچری و ویژه این هتل ها، می توان به اتاق های استاندارد دبل اشاره کرد. علاوه بر امکانات ویژه و لوکس اتاق های این دو هتل، امکان رزرو ساعتی اتاق و سوئیت نیز وجود دارد.
 

3- هتل بزرگ شیراز
 

هتل بزرگ شیراز از لوکس ترین هتل های این شهر است. این هتل، در ارتفاعی زیبا و در ابتدای شهر شیراز قرار دارد. موقعیت ویژه و دسترسی مناسب این هتل در کنار نمای دیدنی اتاق های لاکچری آن از شهر شیراز، تجربه فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.
در کنار ویژگی های برجسته این هتل لوکس و جذاب، امکانات فوق پیشرفته و لاکچری اتاق های هتل بزرگ شیراز نیز جالب توجه است. از اتاق های لوکس این هتل، می توان به اتاق های تویین و کانکت اشاره کرد. آنچه از یک اقامت لاکچری انتظار دارید، در اتاق های هتل لوکس بزرگ شیراز خواهید یافت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار