gardeshban.ir

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای اتمام مطالعات منظرفرهنگی تاریخی اورامانات به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.
کد خبر: ۱۳۹۴۴
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
امید قادری  با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی مطالعات منظر فرهنگی تاریخی اورامانات، اعلام کرد: برای اتمام این مطالعات به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که ۷۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات ملی و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.


قادری تاکید کرد: این اعتبار باید هرچه سریع‌تر در اختیار ما قرار گیرد تا بتوانیم قبل از شهریور مطالعات منظر را تکمیل کرده و به سازمان میراث فرهنگی کشور ارسال کنیم.

وی تاکید کرد: اگر اعتبارات به موقع تخصیص پیدا نکند و نتوانیم تا شهریور مطالعات را به اتمام برسانیم، منظر فرهنگی تاریخی اورامانات از لیست اولویت سازمان میراث فرهنگی جهت ارسال به یونسکو خارج می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: زمانی که مطالعات را به پایان برسانیم آن را به سازمان میراث فرهنگی ارسال می‌کنیم تا سازمان نیز این مطالعات را به یونسکو ارسال کند. در صورتی که یونسکو مطالعات را بپذیرد وارد فاز ارزیابی و اجرایی می‌شویم که برای این مرحله به حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی یادآور شد: تاکنون حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای مطالعات منظر فرهنگی تاریخی اورامانات صرف کرده ایم که آن هم از محل اعتبارات ملی بوده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار