gardeshban.ir

راس الخیمه، در ساحل خلیج فارس قرار دارد و یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه‌ی امارات متحده عربی است. مراکز خرید راس الخیمه، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مستقل و زنجیره‌ای و امکانات تفریحی هستند.
کد خبر: ۱۳۹۶۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 26
گردشبان (gardeshban.ir) :

مراکز خرید راس الخیمه، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر هستند. گردشگران زیادی در سفر به راس الخیمه‌ در امارات متحده عربی، بعد از سر زدن به جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی، حتما زمانی را برای گشت‌وگذار در مراکز خرید مدرن در نظر می‌گیرند.

راس الخیمه در امارات راس الخیمه قرار دارد و یکی از امارت‌های کشور امارات متحده عربی محسوب می‌شود. 

راس الخیمه روزبه‌روز بیشتر از گذشته پیشرفت می‌کند و مراکز خرید مدرن و بسیار بزرگی در آن افتتاح می‌شود. گرچه جذابیت‌های راس الخیمه برای خرید به پای دبی نمی‌رسد ولی دست کمی از شهرهای توریستی دنیا ندارد.

در این مجموعه‌های تجاری بزرگ، می‌توانید محصولاتی از بهترین برندهای داخلی و بین‌المللی را بخرید. بهترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی زیورآلات، لوازم آرایشی، محصولات دیجیتال و برترین و جدیدترین محصولات مد و پوشاک در این مراکز خرید آماده‌ی استقبال از خریداران هستند. علاوه بر فروشگاه، امکانات تفریحی متعددی در این مراکز برای خریداران در نظر گرفته شده است. امکاناتی مثل انواع رستوران و کافی‌شاپ و زمین‌های بازی و محوطه‌های مخصوص سرگرمی برای همه‌ی اعضای خانواده در مراکز تجاری وجود دارد.

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز خرید راس الخیمه را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید الحمرا (Al Hamra Mall)

مراکز خرید راس الخیمه

مرکز خرید الحمرا، یک مرکز خرید دوطبقه به وسعت ۳۷ هزار مترمربع است. این مرکز تجاری بخشی از مجموعه‌ی توسعه‌ی دهکده‌ی الحمرا در راس الخیمه است و مجموعه‌ای فروشگاه‌های مختلف را در کنار امکانات تفریحی و رستوران‌های عالی، گرد هم آورده است.

مرکز خرید الحمرا، تنوع وسیعی از فروشگاه‌ها را در اختیار دارد و خدماتی ارائه می‌کند که معمولا مشتریان بین‌المللی به دنبال آن هستند. هر آنچه که جمعیت چندفرهنگی ساکن در امارات متحده‌ی عربی، به آن نیاز داشته باشد، در این مرکز تجاری پیدا می‌شود و پاسخگوی نیازهای اهالی و گردشگران است.

در این مرکز تجاری بیش از ۱۰۰ فروشگاه وجود دارد که از آنها می‌توانید پوشاک و آخرین محصولات مد، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و مایحتاج روزانه را بخرید

در این مرکز تجاری بیش از ۱۰۰ فروشگاه وجود دارد که از آنها می‌توانید پوشاک و آخرین محصولات مد، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و مایحتاج روزانه را بخرید. فرقی نمی‌کند که مسافر بین‌المللی باشید یا یکی از اهالی شهر، هر آنچه که نیاز داشته باشید در مرکز تجاری الحمرا پیدا می‌شود. علاوه بر اینکه هر آنچه نیاز دارید در این مجموعه تجاری پیدا می‌شود، از خرید کردن در محیطی جذاب و زیبا با امکانات کامل، لذت می‌برید.

این مرکز خرید به زیبایی به بخش‌های مختلف موضوعی تقسیم شده است و محیطی آرام و زیبا دارد و یکی از زیباترین مراکز خرید در امارات متحده‌ی عربی است. این مرکز خرید را به سبک زیبای سنتی عربی تزیین و طراحی کرده‌اند و برای طراحی دکوراسیون آن از رنگ‌های گرم و جزییات دقیق استفاده کرده‌اند. به همین دلیل است که خرید کردن در این مرکز تجاری، یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد است.

بازدیدکنندگان جوان و پرشور این مرکز، می‌توانند از فروشگاه‌های وسیع و مدرن خرید کنند در حالی که برای مسن‌ها نیز، بخش‌های آرام‌تر و مناسب سلیقه و سن آنها وجود دارد. در مجموع، این مرکز تجاری فقط به خرید اختصاص ندارد و یک مجموعه‌ی تفریحی کامل است.

مرکز خرید منار (Manar Mall)

مراکز خرید راس الخیمه

مرکز خرید منار در سال ۲۰۰۰ افتتاح شد. این مرکز خرید یکی از محبوب‌ترین مراکز تفریحی و تجاری در بین اهالی راس الخیمه است. این مرکز تجاری از نظر موقعیت جغرافیایی در یک مکان دیدنی مشرف به دریا قرار دارد. یک پارکینگ بزرگ دارد که برای تعداد قابل توجهی خودرو، ظرفیت دارد. برای همه‌ی افراد با همه سلیقه‌ها، فعالیت‌های جذابی در این مرکز تجاری در نظر گرفته شده است.

در فودکورت این مرکز می‌توانید بهترین غذاهای بین‌المللی را نوش جان کنید

در این مرکز تجاری چندین کافه و رستوران وجود دارد که بعضی از آنها فضایی در محیط باز دارند و مشرف به دریا قرار گرفته است. از دیگر امکانات آن می‌توان به یک زمین بازی مخصوص کودکان، ۱۲۰ فروشگاه خرده‌فروشی مستقل و چندین فروشگاه زنجیره‌ای اشاره کرد.

در فودکورت این مرکز می‌توانید بهترین غذاهای بین‌المللی را نوش جان کنید. ۱۲ اوت‌لت و ۶۰۰ صندلی در این فودکورت وجود دارد و فرصت مناسبی برای ساعتی استراحت و غذا خوردن همراه با دوستان و خانواده است. برای کسانی که می‌خواهند در محیط‌های مجلل و مدرن، غذاهای منتخب را نوش جان کنند، ۴ رستوران فول‌سرویس در این مجموعه وجود دارد.

این مرکز تجاری، هم از نظر ظاهری و هم از نظر تنوع و تعدد محصولات عرضه شده و هم از نظر امکانات رفاهی و تنوع رستوران‌ها و کافه‌ها، نظر بازدیدکنندگان را جلب می‌کند و آنها معمولا باز هم به این مرکز تجاری برمی‌گردند.

مرکز تجاری النعیم سیتی سنتر (Al Naeem City Center)

مرکز تجاری النعیم سیتی سنتر، یکی از مراکز تجاری عالی شهر است که نیازهای بازدیدکنندگان و خریداران را در بالاترین سطح ممکن، رفع می‌کند. این مرکز تجاری، ترکیبی از فضای بازارهای سنتی و مراکز خرید مدرن و امروزی است. در واقع یک نمونه‌ی موفق از ترکیب فرهنگ خرید مدرن و سنتی که باعث شده افراد مختلف با سلیقه‌های گوناگون از خرید کردن در آن لذت ببرند.

یکی از بزرگ‌ترین هایپرمارکت‌های منطقه در این مرکز تجاری قرار دارد

این مرکز تجاری، مثل اکثر مراکز خرید مدرن، امکانات متعددی غیر از فروشگاه‌های مختلف دارد. مثلا تفریحات گوناگون یا کافه‌ها و رستوران‌هایی که بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. این مرکز تجاری دارای ۵ فروشگاه زنجیره‌ای است که به فروش محصولات مرتبط با مد و پوشاک، لباس کودکان، کفش، هدیه و سوغات و لوازم منزل اختصاص دارند.

یکی از بزرگترین هایپرمارکت‌های منطقه در این مرکز تجاری قرار دارد. ۱۲۰ فروشگاه مستقل و ۱۲ اوت‌لت غذا و نوشیدنی، از دیگر بخش‌های این مرکز است. یک محوطه‌ی مخصوص بازی و سرگرمی دارد که نباید از دست بدهید.

مرکز خرید راک (RAK Mall)

مراکز خرید راس الخیمه

مرکز خرید راک یکی دیگر از بهترین مراکز تجاری راس الخیمه است که امکانات مختلف را زیر یک سقف، جمع‌آوری کرده است. امکانات تفریحی و تجاری این مرکز برای همه‌ی اعضای خانواده با سنین و سلیقه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. بهترین برندهای داخلی و خارجی زیورآلات، مد و پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و... در این مجموعه آماده‌ی استقبال از خریداران هستند.

هم اهالی شهر و هم گردشگران معمولا از خرید در این مرکز تجاری استقبال می‌کنند. این مرکز تجاری در خیابان Khuzam قرار دارد و به همین دلیل از نظر دسترسی، در موقعیت تجاری خوبی واقع شده است و به بیشتر جاذبه‌های مهم شهر دسترسی دارد.

مرکز خرید النعیم (Al Naeem Mall)

مراکز خرید راس الخیمه

مرکز خرید النعیم، یکی از بخش‌های برنامه‌ی توسعه‌ی راس الخیمه به عنوان مقصد گردشگری و یک مرکز ایده‌آل برای تامین نیازهای اهالی شهر است. در این مرکز تجاری، علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مستقل، امکانات تفریحی دیگری هم وجود دارد. موقعیت جغرافیایی این مرکز تجاری به نحوی انتخاب شده که به راحتی در دسترس بیشتر اهالی شهر قرار بگیرد و در منطقه‌ای ساخته شده که روز‌به‌روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود و افراد بیشتری در این منطقه ساکن می‌شوند. دسترسی خوب در کنار سایر عوامل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این مرکز تجاری به یکی از پربازدیدترین مراکز تجاری راس الخیمه تبدیل شود.

خدمات این مجموعه برای طبقات متوسط تا بالای جامعه، ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار