gardeshban.ir

با افزایش شبکه‌های مجازی اکنون هیچ منطقه گردشگری از کسی پنهان نخواهد ماند و به سرعت با انتشار تصاویری شناسایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 27
گردشبان (gardeshban.ir) :

در واقع باید گفت اکنون بر روی زمین نقطه‌ای دست نخورده وجود ندارد یا بسیار کم است. در نتیجه اگر به جاذبه‌های گردشگری طبیعی علاقه دارید این 10 منطقه را از دست ندهید. البته باید اشاره کنیم که احتمالا رسیدن به این مناطق برای ما ایرانیان حتی برای سفر کمی دشوار است اما شناختن این جاذبه‌های گردشگری طبیعی خالی از لطف نیست.

جاذبه‌های گردشگری طبیعی اروپا

کلیسای ASTURIAS AND COVADONGA در اسپانیا


این منطقه در جزایر بیسکای در شمال اسپانیا قرار دارد و در این منطقه کلیسای آستوریاس و کوا داونگا واقع شده است که ترکیب این کلیسا و منظره روبروی آن بی‌نظیر است. این کلیسا از 4 جهت در یونسکو به ثبت رسیده و زیباترین معماری تاریخ جهان را در میان تپه‌هایی سبز و زیبا مشاهده خواهید کرد. این کلیسا مانند جواهری در طبیعت می‌درخشد و میلیون‌ها گردشگر را به خود جلب کرده است. این جزایر بسیار کم جمعیت هستند و منطقه خوبی برای اقامت مسافران خواهد بود. از طرفی قیمت غذا و مسکن بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و از هرگونه آلودگی دور خواهید بود.

منطقه SALZKAMMERGUT در اتریش

منطقه SALZKAMMERGUT در اتریش یکی از مناطق فوق‌العاده زیبا و یک بهشت واقعی است که بهترین دریاچه و کوه‌های برفی را در خود جای داده است. در این منطقه در کنار دریاچه خانه‌هایی زیبا ساخته شده و مردم در آنجا زندگی می‌کنند. طبیعت زیبای این منطقه بسیار معروف است و احتمالاً در پوسترها مختلف تصاویری از منطقه SALZKAMMERGUT را دیده‌ایم. این منطقه در تابستان بازدیدکنندگان زیادی دارد و مردم در این منطقه به قایقرانی، دوچرخه‌سواری و ماهیگیری می‌پردازند و البته در زمستان هم اسکی روی یخ در این منطقه از تفریحات هیجان‌انگیز محسوب می‌شود.

Azores در پرتغال

Azores یک منطقه فراموش‌نشدنی است که قطعاً ارزش بالایی برای بازدید خواهد داشت و هر انسان باید حداقل یک بار به این بهشت سر زده باشد. Azores در واقع مجمع‌الجزایری در 800 مایلی کشور پرتغال است و دارای 9 آتشفشان است. این نقطه یکی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی است که در یونسکو به ثبت رسیده و بسیاری آن را هاوایی اروپا می‌دانند. به هر حال این منطقه اکنون یک منطقه گردشگری است که تا ابد بکر نخواهد ماند و باید قبل از ویرانی و آلودگی‌ها از آنجا بازدید نمایید.

Piran در اسلوونی

اگر دوست دارید از سکوت همراه با صدای آب و قهوه یک یورویی خود لذت ببرید حتماً به Piran سر بزنید. این منطقه یکی از آرام‌ترین نقاط جهان است که دارای باغ‌وحش، باغ زیتون و بیابان‌های متراکم بوده است. پیران در اسلوونی یکی از بهترین نقاط جهان برای رسیدن به آرامش است اما مطمئنا مدت زیادی در این آرامش باقی نخواهد ماند و تا سال‌های آینده گردشگران به این منطقه هجوم خواهند برد.

Cochem در آلمان

Cochem منطقه‌ای با خانه‌های سنتی آلمانی و چشم‌اندازی سرسبز است که نظر مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. اگر به دنبال یک منطقه کاملاً اصیل و سنتی از قرون وسطی هستید حتماً به این منطقه سر بزنید و از جاذبه‌های طبیعی آن لذت ببرید. در این منطقه قلعه کاکم با 1000 سال عمر نیز وجود دارد که گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.

LAUTERBRUNNEN در برن سوئیس

احتمالاً تصویر LAUTERBRUNNEN را بارها در اینستاگرام دیده‌اید. LAUTERBRUNNEN کی از آرامش‌بخش‌ترین نقاط دنیا بوده که در سوئیس قرار دارد. LAUTERBRUNNEN در واقع یک دره زیبا در آلپ سوئیس است و سالانه بازدیدکنندگان زیادی را در خود جای می‌دهد. در این دره بیش از 70 آبشار وجود دارد و همچنین خانه‌های روستایی و سنتی با تم سوئیسی و آلمانی دیده می‌شود. هتل‌هایی هم در این منطقه پذیرای مسافران هستند. در اطراف این آب‌وهوای فوق‌العاده از رشته کوه‌های آلپ دیده می‌شود و قطعاً سفر به این منطقه بهترین سفر عمرتان خواهد بود.

کوه سنت مایکل در کورنوال انگلستان

وقتی به زیباترین جاذبه های گردشگری طبیعی اروپا فکر کنیم قطعا کوه سنت مایکل در کورنوال انگلستان را به یاد خواهید آورد. این کوه در جنوب غربی انگلستان قرار دارد و در این منطقه کلیسایی ساخته شده که زیباترین و عجیب‌ترین کلیسا در وسط یک جزیره است. در این منطقه سنگ های زینتی زیادی وجود دارد که هر مسافر و گردشگری حتما برای پیدا کردن سنگ هایی خاص ماجراجویی هایی در این منطقه خواهد داشت. این منطقه واقعا یک محل خاص و منحصر به فرد است که نباید از دست دهید.

پارک ملی SKADAR در مونته نگرو

پارک ملی SKADAR تقریباً ناشناخته است و بسیار بکر باقی‌مانده است. این منطقه از جنوب به آلبانی نزدیک است و بیش از 300 گونه پرنده و 40 گونه ماهی در این منطقه زندگی می‌کنند. این پارک ملی بسیار تمیز، زیبا و منحصربه‌فرد است و نظر همگان را به خود جلب خواهد کرد. در این نقطه چیزی جز صدای پرندگان را نخواهید شنید. این پارک ملی همچنین برای پیاده‌روی و قایق‌های تفریحی چوبی بسیار خوب است و یک روز خاص را برایتان خواهد ساخت.

SENTENIL DE LAS BODEGAS در اندلس اسپانیا

این منطقه یک منطقه کاملاً توریستی در دل سنگ‌ها است. در میان صخره‌ها و سنگ‌ها، خانه‌هایی ساخته‌شده و در واقع سنگ‌ها سقف خانه‌ها هستند و این زیبایی خاصی را برای این منطقه ایجاد کرده است. این سقف همچنین پر از کافه‌هایی است که سقفشان سنگ‌ها هستند. این منطقه یک منطقه کاملاً مخفی و ناشناخته است که این روزها گردشگران ماجراجوی زیادی را به سمت خود می‌کشد.

جاده VEVANG & KARVEG در نروژ

جاده خیره‌کننده آتلانتیک قطعاً یکی از فوق‌العاده‌ترین مسیرهایی است که باید به آن قدم بگذارید. البته اگر راننده محتاطی هستید این کار را بکنید. در تمام اطراف جاده آب در نتیجه با کوچک‌ترین بی‌احتیاطی قطعاً از مسیر منحرف خواهید شد. این جاده دو شهر Vevang و Karvang را به هم متصل می‌کند و چندین جزیره فوق‌العاده زیبا را در مسیر خود خواهید دید. این مسیر قطعاً یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی و یکی از مسیرهایی است که هر راننده‌ای آرزوی رانندگی در آن را خواهد داشت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار