gardeshban.ir

مدیرکل راه آهن اراک/
مدیرکل راه آهن اراک جدیدترین جزئیات از آتش‌سوزی در قطار مسافربری تهران به خرمشهر را تشریح کرد و گفت: در این سانحه مولد قطار آتش گرفت.
کد خبر: ۱۴۰۱۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
محسن اوروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: آتش سوزی در یکی از واگن‌های قطار مسافربری تهران به اهواز در محدوده قم با اعزام قطار امداد و نجات و نیروهای آتش نشانی منطقه اطفا شد.

وی افزود: واگن مولد این قطار در ایستگاه زواریان واقع در بخش سلفچگان قم شامگاه یکشنبه دچار حریق شد که پس از این حادثه کمیته بحران استان در راه آهن قم تشکیل و قطار امداد و نجات به محل این حادثه اعزام شد.

اوروجی ادامه داد: با حضور قطار امداد و نجات در منطقه، جداسازی واگن آتش گرفته از بدنه قطار مسافربری در دستور کار قرار گرفت و آتش این واگن توسط قطار امداد و نجات و آتش نشان‌های بخش سلفچگان و منطقه ویژه اقتصادی صنعتی مستقر در منطقه و با پشتیبانی آتش نشانی قم به طور کامل اطفا شد.

اوروجی با بیان اینکه دلیل وقوع این حادثه در حال بررسی است، تاکید کرد: در این حادثه هیچگونه آسیبی به مسافران وارد نشده است.

مدیرکل راه آهن اراک جدیدترین جزئیات از آتش‌سوزی در قطار مسافربری تهران به خرمشهر را تشریح کرد و گفت: در این سانحه مولد قطار آتش گرفت.

محمدرضا قربانی با اشاره به سانحه در قطار تهران به خرمشهر اظهار داشت: شامگاه گذشته قطار تهران به خرمشهر پس از حرکت به سمت اراک در کیلومتر ۲۳۸ دچار حرق شد.

وی افزود: پس از این اتفاق، قطار در محل توقف یافت و آتش‌نشانان نیز در این مکان حضور یافتند که البته با توجه به اینکه مولد بین دیزل و واگن‌های مسافربری قرار دارد، اقدام به جداسازی مولد و واگن‌های مسافری با فاصله ۳۰ تا ۴۰ متری شد.

اوراق مشارکت پروژه خط یک قطار شهری تبریز ۲۷ خرداد عرضه می‌شود

قربانی تصریح کرد: پس از این اتفاق، قطار به ایستگاه مراجعه و پس از اصلاح مشکلات در ساعت ۱۹.۵۵ دیشب به مسیر خود به سمت مقصد خرمشهر حرکت کرد.

مدیرکل راه آهن اراک با اشاره به تلفات این حادثه گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات و مصدومی دربر نداشته و با درایت و سرعت عمل انجام شده، ضمن مهار آتش در نخستین فرصت ممکن نسبت به انتقال مسافران اقدام شد.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار