gardeshban.ir

اقامتگاه بومگردی “خانه دوست” در روستای آیینه‌ورزان دماوند با حضور معاون اقتصادی استاندار تهران و مسئولان شهرستانی افتتاح و بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۴۰۲۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 27
گردشبان (gardeshban.ir) :

شهرام شریفی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند در حاشیه مراسم افتتاحیه این مرکز اقامتگاه بومگردی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: مرکز اقامتگاه بومگردی خانه دوست واقع در روستای آیینه‌ورزان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی به صورت تبدیلی ساخته شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذار مذکور ویلایی که قبلاً آماده بوده را تحویل گرفته و با ایجاد تغییراتی در آن، محیط‌های پذیرایی، خدماتی و اقامتی را فراهم کرده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند ادامه داد: هزینه‌ای که صرف تبدیل این مجموعه شده تقریباً یک میلیارد تومان است و با این اقدام برای ۹ نفر به طور مستقیم و ۳۵ نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد شد.

شریفی عنوان کرد: از آنجا که روستای آیینه ورزان، روستای هدف صنایع‌دستی است، با هماهنگی سرمایه‌گذاران مقرر شده که از پتانسیل و توانمندی‌های هنرمندان بومی منبت کار و صنایع‌دستی در این بومگردی استفاده شود.

وی تصریح کرد: مساحت این اقامتگاه ۶۵۰ متر است و ۷۳۰ متر زیربنا دارد، همچنین ۶ سوئیت اقامتی با تمامی امکانات و فضای پذیرایی با ظرفیت خدمات‌دهی به ۴۰۰ نفر از ویژگی‌های این اقامتگاه است.

شریفی در پایان گفت: امیدواریم راه‌اندازی این اقامتگاه بومگردی موجب رونق اقتصادی در روستای آیینه‌ورزان شود.

افتتاح اقامتگاه بومگردی

افتتاح اقامتگاه بومگردی

افتتاح اقامتگاه بومگردی

افتتاح اقامتگاه بومگردی

افتتاح اقامتگاه بومگردی





پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار