gardeshban.ir

در ادامه بهترین مقاصد سفر و انواع تورهای تابستان 98 ارائه شده است.
کد خبر: ۱۴۰۲۶
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 27
گردشبان (gardeshban.ir) :

در تابستان به کدام کشور سفر کرد؟ با تغییر فصل‌ها، افراد اهل سفر و طبیعت گردی مکان‌هایی را انتخاب می‌کنند که در زمان سفر بهترین شرایط را داشته باشد. مطالبی که در ادامه بیان شده است برای افرادی که قصد سفر در تابستان را دارند مناسب است.

در ادامه بهترین مقاصد سفر و انواع تورهای تابستان 98 از جمله ترکیه، تایلند، مالزی و… معرفی شده‌اند.

ترکیه مقصد گردشگری محبوب ایرانی‌ها
ترکیه مقصد گردشگری محبوب ایرانیان است. در سال‌های گذشته بهترین فصل برای سفر به ترکیه فصل بهار بود اما امروزه افراد در هر فصل سال که اراده کنند می‌توانند به شهرهای توریستی ترکیه مانند استانبول، آنتالیا، بدروم و سایر شهرهای ترکیه سفر کنند.

اگر برای لذت از تماشای طبیعت بکر و سواحل به ترکیه سفر می‌شود حتما بهتر است فصل بهار و تابستان به یکی از شهرهای ساحلی ترکیه مانند آلانیا و یا کوش آداسی سفر کرد.

تایلند زیبا
بهترین زمان سفر به تایلند و خرید تور بانکوک و تور پاتایا ماه‌های نوامبر و آوریل (آبان تا فروردین) است. در تمامی ماه‌های سال در تایلند فستیوال‌های جالبی برپا می‌شود که بهانه خوبی برای سفر گردشگران است. در بقیه ماه‌های سال به‌خصوص نوامبر به دلیل اختلاف دما در قسمت‌های مختلف تایلند و بارندگی شدید، گردشگران کمتری به تایلند سفر می‌کنند.

مالدیو بهترین مقصد برای ماه عسل
نوبت به تور مالدیو و سفر به جزایر زیبا و شگفت انگیز این کشور توریستی است. کشور مالدیو بهترین هتل‌ها و تفرجگاه‌های دنیا را دارد. علاقه مندان در همه فصول می‌توانند به مالدیو سفر کنند اما بهترین زمان سفر به مالدیو ماه‌های نوامبر تا آوریل (آبان تا فروردین) است.

اروپا از محبوبترین مسیرهای گردشگری

اسپانیا
در تابستان هوا گرم و گرم‌تر می‌شود و شهر‌های منطقه‌ی کاستیل (Castile) مثل مادرید و منطقه‌ی اندلس (Andalusia) مثل سویا (Seville) و قرطبه (Córdoba) در جنوب اسپانیا، بیش‌ترین دما را دارند.

فرانسه
بهترین زمان سفر به پاریس، در ماه‌های ژوئن تا آگوست (11 خرداد تا 9 شهریور) و سپتامبر تا اکتبر (10 شهریور تا 9 آبان) است.

ایتالیا
بهترین زمان برای سفر به ایتالیا، از آوریل تا ژوئن (از 12 فروردین تا 9 تیر) و اواسط سپتامبر تا اکتبر (از 24شهریور تا 9 آبان) است. در این فاصله‌ی زمانی دمای هوا مطبوع و زندگی روستایی پر رونق است و کشور زیاد شلوغ نیست.

روسیه و شب‌های سفید
هر کسی در طول دوران زندگی خود باید یک بار به مسکو و سنت پترزبورگ سفر کند و این باید نه فقط برای دیدن میدان سرخ، کرملین یا آرامگاه لنین و ده‌ها دیدنی دیگر بلکه برای قدم زدن در یک کلانشهر بزرگ با بیش از 11 میلیون نفر جمعیت لازم است.

بلغارستان
کشور بلغارستان 4 فصل آب و هوایی دارد و بهترین تاریخ سفر به این کشور ماه ژوئن است. زمانی که محصولات تازه کشاورزی رسیده و مغازه‌ها پر از سبزیجات تازه هستند.

مالزی و بهترین زمان سفر
گردشگران مالزی به دلایل مختلفی به این کشور سفر می‌کنند، علاوه بر لذت بردن از ساحل و دریا و طبیعت زیبا، بازدید از جاذبه‌های فرهنگی تاریخی این کشور و یا تجربه‌ی طعم غذاهای محلی، می تواند دلایل دیگری باشد. هنگام سفر به این کشور بهتر است اول منطقه سفر را مشخص کرد چون سفر به هر منطقه در زمان خاصی از سال مناسب است. به طور کلی، بهترین زمان سفر به ساحل شرقی مالزی بین ماه‌های خرداد و تیر است که با بارش کمتری وجود دارد.

سنگاپور کشوری کوچک اما مدرن
اگر فردی قصد سفر تفریحی دارد و می خواهد در فستیوال‌ها و نمایشگاه‌های مختلف شرکت کند و از هیاهو و شلوغی و جنب و جوش مردم لذت ببرید پس در فصل تابستان و همین طور تعطیلات کریسمس باید به این کشور سفر کند.

بعضی‌ها هم هستند که خوب بودن آب و هوا و شرایط جوی برایشان مهم‌تر است و می‌خواهند از تفریحات فضای باز لذت ببرند. در این صورت فصل تابستان و ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست بهترین زمان سفر به سنگاپور است.




مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار