gardeshban.ir

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت:طرح نشاط معنوی ویژه ایام تابستان در ۱۲۰ بقعه متبرکه استان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۴۰۷۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
حجت الاسلام ستار علیزاده عصر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در رشت افزود: طرح نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و نوجوانان با برنامه‌های مختلف در تابستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز فرهنگی، قرآن و اجتماعی افق در بقاع متبرکه استان اظهار داشت: هدف از راه اندازی مراکز افق، شناسایی، برنامه‌ریزی و اقدام برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق پیرامونی بقاع متبرکه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: پاسخگویی به اصلی‌ترین نیازهای فرهنگی در قالب خدمات اجتماعی و بازنمایی کارکرد اجتماعی، فرهنگی و قرآنی امام زادگان از اهداف راه اندازی مراکز افق در بقاع متبرکه گیلان است.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه ظرفیت خوبی برای تحقق گام دوم انقلاب دارند، خاطر نشان کرد: بیانات امام خامنه ای در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راهی برای آینده کشور است و می‌توان با استفاده از ظرفیت اماکن متبرکه برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری اقدام کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیار با تقدیر اقدامات اوقاف گیلان در ایجاد کلاس‌های سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه گفت: ترویج معارف اسلامی به ویژه در حوزه سبک زندگی نیازمند عزم جدی و تلاش هماهنگ است.

حجت الاسلام احمد پروایی با بیان اینکه دشمنان اسلام برای هر قشر و سنی از جامعه اسلامی برنامه کارشناسی شده دارند، تصریح کرد: برای مقابله با هجمه برنامه‌های ضد فرهنگی که اخیراً کودکان را نشانه گرفته، باید از متخصصان حوزه تبلیغ که آشنا به علوم روانشناسی و رسانه باشند، بهره برد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار