gardeshban.ir

رمانتیک‌ترین جزایر جهان ، فرقی نمی‌کند جزایر کوچک یا بزرگ باشند، متروک یا پر از جمعیت باشد، در هر صورت هر یک زیبایی‌های خاص خود را دارند که عاشقان را به خود جذب می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۰۷۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
 جزایر، محیطی نزدیک آب و غنی از زندگی دریایی هستند که برای یک فرار عاشقانه بسیار مناسب است. حال با برترین جزایر رمانتیک جهان در این مقاله آشنا خواهیم شد.

جزیره سنت لوسیا آمریکا

جزیره سنت لوسیا (Island of St. Lucia) ایالات متحده

جزیره‌ای کوچک، که در دریای کارائیب واقع شده و یکی از عاشقانه‌ترین‌ها است. ترکیبی ارزشمند و زیبا از کوه، ساحل و آب فیروزه‌ای رنگ کارائیب، یکی از زیباترین‌ها را خلق کرده است. این جزیره به راحتی از طریق ایالت متحده قابل دسترس است. در این جزیره، مسافران می‌توانند در مکان‌های لوکس و رمانتیک اقامت داشته باشند و انواع خدمات را هم دریافت کنند.

جزیره کائوای هاوایی

جزیره کائوای (Island of Kauai)  هاوایی

تمامی جزایری که در هاوایی واقع شده‌اند، ارزش بازدید و سفر را دارند، اما زوج‌ها ممکن است کائوای را به عنوان جزیره‌ای عاشقانه و رمانتیک، بیشتر پسند کنند. از صخره‌های سرسبز کانیون، آبشار و ساحلی با شن و ماسه‌ی سفید، نهایت لذت را ببرید. خوب است بدانید که بیش از ۶۰ فیلم مشهور مانند پارک ژوراسیک، مهاجمان کشتی گمشده و اقیانوس آرام جنوبی، در این جزیره ساخته شده است.


جزیره بورا بورا (Island of Bora Bora)

بیش از 100 جزیره‌ی زیبا و باور‌نکردنی در اقیانوس آرام جنوبی وجود دارد. بورا بورا یکی از این جزایر است که آب‌های زیبای آن توسط نخل‌های محاصره شده و صحنه‌‌ای از بهشت را خلق کرده است. کاوش در مرداب‌ها، شنا کردن، غواصی و اسنورکلینگ، قدم زدن در امتدا ساحل و پیاده‌روی در مسیر کوه، از جمله  تفریحات مورد علاقه در این جزیره است. خانه‌های ییلاقی که دسترسی مستقیم به آب‌های گرم دارند، محلی برای اقامت منحصر‌به‌فرد محسوب می‌شوند.


جزیره شمالی نیوزلند

قبل از اینکه ارباب حلقه‌ها، مخاطبان را مسحور خود کند، مسافران به ندرت به این جزیره که در شمال نیوزلند واقع شده، توجه می‌کردند. اما بعد از این فیلم، زوج‌های جوان به شدت جذب این جزیره و ساحل نه مایلی آن شدند. 


جزیره کاپری (Island of Capri) ایتالیا

کاپری، جزیره‌ای باشکوه در خلیج ناپل، یک زمین بازی غنی و مشهور بین‌‌المللی است. قایق سواری در غار‌های آبی فوق‌العاده، یکی دیگر از تفریحات مورد پسند زوج‌های جوان است. در این جزیره، همچنین می توانید در اقامت‌گاه‌هایی لوکس و زیبا هم بمانید.


جزیره همیلتون (Hamilton Island)، استرالیا

این جزیره توسط دیوار‌های بزرگ مرجانی احاطه شده است. غواصی، شنا کردن و کاوش با تور‌ها از جمله تفریحات پر طرفدار در این جزیره است. اقامت‌گاه‌های خصوصی که در این جزیره وجود دارند، به سبک محلی با چوب و سنگ ساخته شده‌اند. فضای داخلی این اقامت‌گاه‌ها از طبیعت الهام گرفته‌اند. 

جزیره سانتورینی (Island of Santorini)
۶۰۰۰ جزیره در امتداد خط ساحلی نامنظم یونان وجود دارد که تنها ۲۰۰ نفر ساکن آن هستند. داشتن چشم‌اندازی زیبا از خانه‌های سفالی سفید در کنار آبی دریا، تپش قلب را افزایش می‌دهد. بهترین زمان برای بازدید، ماه اکتبر است که از جمعیت مسافران کاسته می‌شود. در سانتورینی، هتل بزرگی پیدا نخواهید کرد، اما می‌توانید در ویلا‌ها اقامت داشته و نهایت لذت را ببرید.
جزایر مالدیو
صدها جزیره در اقیانوس هند وجود دارد اما مالدیو با وجود خانه‌های ییلاقی، همیشه بهترین بوده است. اسنوکلینگ، در آب های تمیز و کم عمق با وجود ماهی‌های رنگارنگ مناطق گرمسیری، بهترین تفریح است. داشتن اقامتی فوق‌العاده در این گوشه از جهان، اصلا چیز عجیبی نیست. پس برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشید.
جزیره منهتن (Island of Manhattan)
جزیره منهتن (Island of Manhattan) ایالات متحده
جزیره‌ای شنی و زیبا که برای فرار عاشقانه بسیار مناسب است. به همین دلیل است که بیشتر زوج‌ها این جزیره را برای سفر ماه عسل انتخاب می کنند زیرا به اندازه کافی دارای ماجراجویی و پیچیدگی‌های خاص و شگفت‌انگیز است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار