gardeshban.ir

استاندار بوشهر گفت: راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر - قطر و تقویت آن باعث رونق اقتصادی در بندر بوشهر می شود.
کد خبر: ۱۴۱۴۳
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر اظهار داشت: در برهه کنونی که مشکلات اقتصادی در جهان وجود دارد باید با استفاده از ظرفیت های موجود برای ایجاد رونق اقتصادی در کشور تلاش کنیم.

وی تقویت ناوگان حمل و نقل دریایی را یکی از مقوله های مهم عنوان کرد و افزود: تقویت در این بخش به واسطه پایین تر بودن هزینه ها در حوزه رونق تجاری استان بسیار با اهمیت و تاثیگزار خواهد بود.

استاندار بوشهر از راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر خبرداد و بیان کرد: راه اندازی این خط کشتیرانی علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی و تجاری در بندر بوشهر موجب تقویت گردشگری دریایی در استان نیز خواهد شد.

گراوند عنوان کرد: یکی از معضلات و مشکلات امروز سرمایه گذاران سیستم پیچیده اداری است که رفع این مشکل نیازمند فعال شدن پنجره واحد تجاری در استان بوشهر است.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه حقوقی جهت پیگیری مسائل و مشکلات قانونی و تبیین قوانین و مقررات حوزه اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید برخی دستگاه ها مانند تامین اجتماعی باید برای تولید و پویایی فضای اقتصای تلاش کنند چرا که این فعالیت برای آنها نیز اثر مثبتی خواهد داشت.





پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار