gardeshban.ir

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همدان گفت: با پیگیری استاندار همدان و دیگر مسئولان استان، قطار همدان ـ تهران راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات به مردم است.
کد خبر: ۱۴۲۴۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸-1398 April 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
سید محمدرضا میرصفدری در نامه‌ای به مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات استان همدان آورده است: براساس پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر و مداوم استاندار و نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی و مساعدت دولت تدبیر و امید، راه‌آهن همدان ـ تهران راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات به مردم است.

در ادامه این نامه عنوان شده است: به‌منظور اشاعه فرهنگ استفاده از این بخش و رشد و شکوفایی صنعت حمل و نقل ریلی در استان و بالا بردن امنیت سفرهای اداری ضمن ارسال برنامه زمانبندی حرکت قطار از ایستگاه‌های همدان و تهران، مقتضی است دستور فرمایید مأموریت‌های اداری مدیران و پرسنل حتی‌المقدور به مقصد تهران و بالعکس از طریق استفاده از قطار صورت پذیرد.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان مطرح شده است: بدون تردید اهتمام مسئولان و فعالان بخش خصوصی موجب شناسایی و معرفی این بخش از حمل و نقل استان همدان در بخش‌های مختلف اقتصادی به‌ویژه صنعت گردشگری خواهد شد.




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار