gardeshban.ir

گزارش/
روایت یک مسافر هواپیما از کابوس سفری عجیب موجب عذرخواهی شرکت هوپیمایی شده اما هنوز دلایل این حادثه اعلام نشده است.خدمه یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی کانادا بدون توجه به یکی از مسافران به خواب رفته ذر داخل هواپیما، هواپیما را پس از تخلیه بار و مسافرین در آشیانه پارک، چراغ‌ها را خاموش و درها را بست.
کد خبر: ۱۴۲۷۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸-1398 April 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: خدمه یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی کانادا بدون توجه به یکی از مسافران به خواب رفته ذر داخل هواپیما، هواپیما را پس از تخلیه بار و مسافرین در آشیانه پارک، چراغ‌ها را خاموش و درها را بست.

«‌تیفانی آدامز» مسافری که از کبک راهی تورنتو بود به دلیل اینکه صندلی‌های اطرافش خالی بود به راحتی در طول مسیر خوابید و هنگام رسیدن به مقصد نیز از خواب بیدار نشد. او وقتی بیدار شد با محیطی عجیب روبرو شد؛‌ هواپیمایی خالی از مسافر، تاریک و تنها …

آدامز که وقایع آن روز را یک کابوس می‌داند تلاش کرد با یکی از دوستانش تماس بگیرد اما باتری تلفن همراهش مانع مکالمه شد. او می‌گوید: تلاش می‌کردم تا بر تنفسم تمرکز کرده و وحشتم را کنترل کنم. تلاش کردم تلفنم را با پورت‌های یو اس بی شارژ کنم اما فایده‌ای نداشت چون برق هواپیما قطع بود.

این مسافر پس از آنکه توانست چراغ قوه‌ای در کابین خلبان پیدا کند در را باز کرد اما متوجه شد که برای خروج از هواپیما باید ۱۵ متر پایین بپرد. آدامز با نور چراغ قوه توجه راننده یکی از خودروهای مخصوص حمل بار را به خود جلب کرد.

آدامز می‌گوید: این راننده که از گرفتار بودن من در هواپیمای پارک شده تعجب کرده بود از من پرسید چطور من را در هواپیما جا گذاشته‌اند.

آدامز بعد از این اتفاق هر شب کابوس می‌بیند و هواپیمایی کانادا به همین دلیل از او عذرخواهی کرده است اما همچنان نتایج تحقیقات این هواپیمایی در مورد علت وقوع این حادثه اعلام نشده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار