gardeshban.ir

فرماندار فیروزکوه با اشاره به انسداد 430 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان فیروزکوه گفت: این اقدام 5 میلیون مترمکعب صرفه‌جویی آب به دنبال داشته است که می‌توان از آن برای تأمین آب پروژه‌های گردشگری بهره گرفت.
کد خبر: ۱۴۳۲۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸-1398 April 04
گردشبان (gardeshban.ir) :

مهدی یوسفی جمارانی عصر امروز در جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاری با اشاره به تأمین آب پروژه گردشگری کومه آکام در این شهرستان اظهار داشت: از سال 96 درخواست این پروژه مطرح شده و موافقت‌هایی با آن انجام شده منتهی مشکل تخصیص آب برای این پروژه وجود دارد.

وی بیان کرد: دو پیشنهاد برای تأمین آب این پروژه وجود دارد نخست اینکه به دلیل عدم امکان حفر چاه در فیروزکوه در قالب صنایع کم‌ آب‌بر می‌توانیم از آب روستایی 5 متر مکعب آب موردنیاز این پروژه را تأمین کنیم.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: پیشنهاد دوم اینکه آب موردنیاز این پروژه 60 صدم لیتر بر ثانیه است که می‌توان آب را از چاه‌هایی که در همجوار این پروژه وجود دارد تأمین کرد.

یوسفی جمارانی همچنین در پایان خاطرنشان‌کرد: 430 حلقه چاه غیرمجاز در فیروزکوه مسدود شده که 5 میلیون مترمکعب صرفه‌جویی آب را به دنبال داشته است بنابراین می‌توان از آب صرفه‌جویی شده برای تأمین آب پروژه‌های گردشگری استفاده کرد.

تسنیم




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار