gardeshban.ir

استاندار کرمان با رایزنی انجام گرفته شده با سازمان هواپیمایی کشور ، با برقراری خط هوایی استانبول - کرمان موافقت شده و بزودی این پرواز خارجی راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۳۳۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸-1398 April 04
گردشبان (gardeshban.ir) : پرواز کرمان - استانبول برقرار می شود
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدائی روز سه شنبه در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی در تهران افزود: این خط هوایی از سوی شرکت ترکیش ایرلاینز راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: راه اندازی این خط هوایی زمینه رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری و تسهیل ورود کرمانی های مقیم خارج از کشور به کرمان را در پی خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان نیز هم در این زمینه گفت: موافقت راه اندازی مسیر استانبول - کرمان در نشست استاندار کرمان با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در تهران صادر شد.

علی قاسم زاده  افزود: خوشبختانه اینک مجوز سازمان هواپیمایی کشوری برای پرواز کرمان - استانبول صادر شده و اطلاعات دقیق این پرواز با اقدامات اجرایی بعدی و برنامه ریزی کامل در این حوزه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پرواز موجب دسترسی راحت تر مردم کرمان به خارج از کشور خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان ادامه داد: پرواز کرمان - استانبول در بخش های مختلف بر توسعه استان کرمان تاثیر گذار است و این پرواز ضمن فراهم کردن زمینه ورود سرمایه گذاران خارجی به استان کرمان، ارتباط کرمان را با سایر نقاط دنیا هموارتر خواهد کرد.

قاسم زاده عنوان کرد: این پرواز با هدف جابجایی مسافر و صادرات و واردات کالاها با حجم کمتری راه اندازی شده و جزئیات بیشتر درخصوص این خط هوایی پس از طی شدن مراحل اداری و سازمانی اعلام خواهد شد.
.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار