gardeshban.ir

شهر عجمان، مرکز امارات عجمان است و در امارات متحده عربی و در امتداد خلیج فارس قرار دارد. این شهر ساحلی با طبیعت بکر و سایت‌های تاریخی و فرهنگ غنی پذیرای گردشگران است.
کد خبر: ۱۴۳۶۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸-1398 April 05
گردشبان (gardeshban.ir) :

شهر عجمان، پایتخت ساحلی امارات کوچکی با همین نام است. عجمان در حدفاصل ام القوانین و شارجه واقع شده و ساحل زیبایی به طول ۱۶ کیلومتری در امتداد خلیج فارس دارد که در کنار جنگل‌های مانگرو و یک بندر طبیعی، مکانی فوق‌العاده است.

تحولات شهر عجمان به حدی قابل توجه بوده که می‌توانید از اقامت در روستای ماهیگیری تا شهری مدرن را در این منطقه تجربه کنید؛ با این حال سنت‌های فرهنگی و میراث تاریخی خود را حفظ کرده است. ادارات، شرکت‌ها و بازارهایامارات عجمان و حدود ۵۰ مغازه محلی و بین‌المللی در این شهر قرار دارد.

عجمان

این شهر آسیایی ۲۳۸٬۰۰۰ نفر جمعیت دارد، در واقع بیش از ۹۰ درصد جمعیت امارات عجمان در این شهر ساکن هستند. در این شهر بدون ترافیک به راحتی می‌توانید با پای پیاده یا وسیله نقلیه به گشت و گذار بپردازید. به کیفیت حمل و نقل توجه شده و با خدمات عالی به مسافران سرویس می‌دهند. تاکسی، تاکسی بانوان، تاکسی ویژه معلولین و اتوبوس از وسایل حمل و نقل عمومی عجمان محسوب می‌شود.

جت اسکی، ویند سرفینگ، کایاک‌سواری، فلای بوردینگ و... از ورزش‌های آبی در سواحل بکر و دست‌نخورده عجمان هستند.

از جاهای دیدنی عجمان می‌توان به موزه ملی عجمان (Ajman National Museum)، پارک خانواده عجمان (Ajman Family Park)، مرکز ویست وتلند (Wasit Wetland Centre)، سیتی سنتر عجمان (Ajman City Center)، منطقه حفاظت‌شده الزورا (Al Zorah Natural Reserve)، منطقه الزورا (Al-Zorah District)، سواحل عجمان (Ajman Beaches)، سایت باستان‌شناسی Mowaihat اشاره کرد.





مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار