gardeshban.ir

در راستای توسعه رونق اقتصادی و راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر برای فعالیت در این خط دریایی، پیشرفته‌ترین کشتی تجاری و گردشگری در بندر بوشهر پهلو گرفت.
کد خبر: ۱۴۴۵۴
تاریخ انتشار : جمعه ۰۷ تير ۱۳۹۸-1398 April 07
گردشبان (gardeshban.ir) :

در راستای توسعه رونق اقتصادیو راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر برای فعالیت در این خط دریایی، پیشرفته‌ترین کشتیتجاری و گردشگری در بندر بوشهر پهلو گرفت.

کشتی مسافری و تجاری «گراند‌فری» در راستای راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر -قطر در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفت.

آیت‌الله صفایی بوشهری نمایندهولی فقیه در استان بوشهر، معاون استاندار، فعالان اقتصادی و دریانوردان از مزیت‌هاو قابلیت‌های کشتی مسافری و تجاری گراند‌فری بازدید کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردیاستان بوشهر در بازدید از کشتی گراندفری با بیان اینکه این کشتی در زمینه گردشگری وتجارت دریایی در حمل کالا و مسافر فعالیت می‌کند اظهار داشت: این کشتی دارای 144 مترطول، 26 متر عرض و دارای 500 تخت، 250 اتاق و یک‌هزار و 300 صندلی است.

سیاوش ارجمندزاده با بیاناینکه کشتی گراندفری در پنج کلاس به جابه جایی مسافر می‌پردازد افزود: این کشتی درمرحله نخست در راستای راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر خدمات خود را در زمینه حملبار و کالای تجاری آغاز و سپس با فراهم شدن ظرفیت مسافری در مسیر بوشهر – قطر اقدامبه جابجایی مسافر می‌کند. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار