gardeshban.ir

همزمان با پایان تعطیلات سه روزه مسافران و گردشگران در مازندران تردد در جاده های خروجی این استان به سمت پایتخت کشور سنگین شده است و گزارش ها حاکیست که در برخی مقاطع جاده هراز و کندوان به خاطر ترافیک سنگین ، توقف و بی حرکتی خودروها مشاهده می شود.
کد خبر: ۱۴۴۸۹
تاریخ انتشار : شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۸-1398 April 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
همزمانی تعطیلات شهادت امام جعفر صادق (ع) با تعطیلاتی پایانی هفته، خیل عظیمی از مسافران را به استان گردشگر پذیر مازندران روانه کرد به طوری که جاده های استان در مسیر بازگشت از صبح امروز شاهد ترافیک سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران شامگاه شنبه  با اشاره به ترافیک پرحجم خودروهای مسافران در تمامی محورهای مواصلاتی استان به پایتخت افزود: تردد وسایل نقلیه از سمت مرزن آباد به کرج یکطرفه و تردد از کرج به مرزن آباد ممنوع است و در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده پارک جنگلی آمل ترافیک بسیار سنگین، محدوده وانا تا پلور نیمه سنگین، محدوده پلور تا آبعلی سنگین و در بقیه نقاط به صورت پر حجم در جریان است.

سرعنگ علیرضا قدمی افزود: در محور سوادکوه نیز تردد در محدوده زیرآب تا پل سفید نیمه سنگین و بقیه نقاط پرحجم در جریان می باشد.

به گفته وی، در محور کیاسر نیز تردد در محدوده سه راهی تاکام تا ساری نیمه سنگین و بقیه نقاط پرحجم در جریان است.

سرهنگ قدمی افزود: در محور کناره نیز تردد در محدوده فریدونکنار - بابلسر به صورت سنگین و در مبادی ورودی و خروجی شهرهای ساحلی به صورت نیمه سنگین در جریان است.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین گفت که در محور شرق استان نیز تردد در محدوده قائمشهر - ساری نیمه سنگین و بقیه نقاط پرحجم است.

وی گفت: محدودیت های ترافیکی که از بعد از ظهر امروز در جاده های مازندران به سمت تهران اعمال شد تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

توصیه های پلیسی برای امنیت بیشتر

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین با بیان اینکه به دلیل همزمانی تعطیلات تعداد قابل توجهی مسافر وارد استان شده است، گفت: به دلیل تعداد بالای تردد رانندگان باید توجه بیشتری داشته باشد و از اقدام به رانندگی پر خطر خودداری نمایند.

سرهنگ قدمی از رانندگان خواست تا با خواب آلودگی رانندگی نکنند و به هیچ عنوان از کناره خاکی جاده ها ادامه مسیر ندهند و ضوابط راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ قدمی تعجیل در رسیدن به مقصد و رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی را دو علت مهم وقوع سوانح رانندگی در جاده های کشور برشمرد.

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و۴۰۰ کیلومتر مسیر جاده ای است که حدود ۳ هزار کیلومتر آن محور اصلی و مواصلاتی است.

حدود ۱۱۰ کیلومتر از مسیر جاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

حدود نیمی از مسیر حدود ۱۷۰ کیلومتری جاده کرج - چالوس جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار