gardeshban.ir

در راه لیمبورگ ، بلژیک مسیری را از وسط رودخانه برای دوچرخه سواران ساخته اند که به دلیل منظره زیبا و جالب این مسیر افراد بسیاری را برای گردشگری یا دوچرخه سواری به خود جذب کرده است.
کد خبر: ۱۴۵۳۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸-1398 April 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
دوچرخه سواری در مسیری که از وسط یک رودخانه عبور می کند خارق العاده است چنین تصور نمایید که در میان تالاب در زیر سطح آب، در حین تماشای آب، اردک ها و قوهای کنکجاو، در حال دوچرخه سواری می باشید.تیم ابتکاری "دوچرخه سواری در میان آب" دقیقا چنین مسیری را ایجاد نموده است.

این مسیر در لیمبورگ، بلژیک، با بهره گیری از مناظر زیبای ناحیه طبیعی دی ویجرز، سفری خارق العاده برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد و انسان ها را به طبیعت نزدیک و نزدیک تر می نمایند.
شاید خیس نشدن و خشک ماندن در طول مسیر، یکی از بهترین بخش های مربوط به این تجربه منحصربفرد، باشد. مسیر دوچرخه سواری در سال 2016 تحت عنوان بخشی از تلاش های مربوط به افزایش گردشگری مبتنی بر دوچرخه سواری در منطقه، افتتاح شده است.

کاوش در این ناحیه طبیعی امری بسیار دشوار می باشد، از این رو، در طی بیست سال گذشته، لیمبورگ مسیرهای دوچرخه سواری متعددی را در منطقه ایجاد نموده و بدین ترتیب، منطقه تبدیل به یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران و علاقه مندان به دوچرخه سواری، شده است.

این ناحیه طبیعی که تصاویر زیباش را در بخش سرگرمی نمناک مشاهده می کنید دارای چشم اندازهای منحصربه فرد نظیر تالاب ها، پارک ها و بناهای تاریخی از جمله قلعه ای از قرن 19، می باشد.

ایجاد این مسیر نه تنها منجر به افزایش محبوبیت صنعت گردشگری مبتنی بر دوچرخه سواری لیمبورگ شده است ، بلکه، تاثیری مثبت بر وضعیت زیست محیطی ناحیه دی ویجرز، داشته است.

کیفیت آب در این منطقه بهبود یافته است ، تعداد دوزیستان افزایش یافته و رشد گردشگری نیز منجر به تخصص بودجه بیشتر در پروژه های حفاظت از طبیعت در این ناحیه طبیعی، شده است.

این مسیر به طول بیش از 650 فوت و عمق 5 فوت، با دقت کافی با هدف عدم تاثیر منفی بر محیط طبیعی اطراف خویش، طراحی شده است. از فواصل دور، تنها سر دوچرخه سواران هنگام عبور از این مسیر میان آب، قابل مشاهده می باشند.

در صورتیکه علاقه به دوچرخه سواری نداشته باشید، می توانید در این مسیر پیاده روی نمایید. عرض مسیر حدود 10 فوت می باشد ، که بدین ترتیب فضای کافی برای همه به منظور لذت بردن از این تجربه آرامش بخش و چندجانبه، وجود دارد.

چشم اندازهای اطراف این مسیر از میان دشت ها، مزارع و روستاها عبور نموده و معماری زیبای منطقه را به نمایش می گذارند. وجود کافه ها، موزه ها، و طبیعیت زیبا در کنار هم، این منطقه را تبدیل به مکانی جذاب و جالب برای همگان نموده است.

این مسیر که اولین نمونه در بلژیک و حتی اروپا می باشد، همراه با شبکه وسیع تر از مسیرها در این منطقه، در نقشه های بین المللی کشور بلژیک تحت عنوان مقصد مناسب برای دوچرخه سواری، نشانه گذاری شده است.





مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار