gardeshban.ir

برخی کوه‌ها و دریاچه‌های اروپایی، از مقاصد کمتر شناخته شده‌ی گردشگری به شمار می‌روند که با انتخاب از میان آن‌ها، می‌توان تعطیلاتی خاص و متفاوت را تجربه کرد.
کد خبر: ۱۴۵۷۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸-1398 April 11
گردشبان (gardeshban.ir) :

تعطیلات تابستانی تنها در سفر‌ به دریا و سواحل شنی خلاصه نمی‌شود. ما می‌توانیم با انتخاب مقاصد جدید از میان کوه‌ها و دریاچه‌های آرام، تعطیلاتی متفاوت را برای خود رقم بزنیم؛ تعطیلاتی مهیج همراه با راه‌پیمایی‌های طولانی و مناظر رویایی در ارتفاعات بالا.

دوندگی در کوهستان، دولومیت، ایتالیا

  • اقامت در کلبه‌های کوهستانی
  • مناسب برای دوندگان باتجربه

پرسه زدن در مسیرهای سنگی و از میان دشت‌های انبوه و سرسبز ایتالیا به نظر ساده می‌آید، اما برای دوندگی در کوهستان «دولومیت» (Dolomites) باید روی حرکات پاهایتان متمرکز شوید؛ چرا که تماشای مناظر شگفت‌انگیز این کوهستان، به راحتی می‌تواند موجب حواس‌پرتی و سقوط شود.  

دولومیت

مسیر راه‌پیمایی آلتا ویا ۱ از «کورتینا دامپتزو» (Cortina d’Ampezzo) آغاز می‌شود و تا ۷۷ کیلومتر در کوهستان دولومیت پیش می‌رود. عبور از مسیرهای کوهستانی در دولومیت ممکن است تا حدی مشکل باشد؛ اما در نهایت می‌توانید با اقامت در کلبه‌های کوهستانی، دلی از عزا درآورید و از غذاهای لذیذ و سرشار از مواد مغذی، تخت‌های راحت و انواع نوشیدنی لذت ببرید.

بخورید، بنوشید و پیاده‌روی کنید، ارتفاعات باسک، اسپانیا

  • اقامت در مهمان‌پذیر و هتل‌
  • مناسب برای علاقمندان به انواع غذا

ادرون پاسابان اولین زنی است که هر ۱۴ قله‌ی ۸۰۰۰ متری جهان را صعود کرده است. این زن اکنون شرکت گردشگری کابی تراول را در منطقه کاتالونیای اسپانیا مدیریت می‌کند که یکی از بزرگ‌ترین برگزارکنندگان تورهای تابستانی در باسک به شمار می‌رود. تور گردشگری چهار روزه‌ی این شرکت با نام دیسکاور باسک کانتری‌ساید شامل راه‌پیمایی در کوهستان با نماهای حیرت‌انگیز، صرف غذاهای فوق‌العاده با نوشیدنی و به خصوص خوردن پنیر تازه و معروف گوسفندی است به نام آدیازابال.

ارتفاعات باسک

این تور از روستای کوهستانی آرانزازو آغاز می‌شود و با راه‌پیمایی در دره‌ اوربیا، تونل «سن ‌آدریان» (San Adrian) و پارک طبیعی «آرالار»(Aralar) ادامه می‌یابد. شما می‌توانید در مسیر راه‌پیمایی از تماشای خرابه‌های باستانی، جنگل‌ها و کلبه‌های چوپانان لذت ببرید. اقامت در سن‌ سباستین نیز می‌تواند به این تور اضافه شود.

 زیارت به سبک اسکاندیناویایی، سوئد/نروژ

  • اقامت در کلبه‌های بین‌راهی و مهمانسراها
  • مناسب برای راه‌پیمایان باتجربه

 در سال ۱۰۳۰، قدیس اولاف دوم نروژ، حدود ۴۰۰ کیلومتر را از سوندسوال در ساحل شرقی سوئد تا استایکلستاد در نروژ با پای پیاده پیمود. او این مسیر سخت را برای دیدار پادشاه و برقراری صلح بین دو کشور طی کرد. در سال ۲۰۱۳ مسیر سنت اولاف افتتاح شد. این مسیر از میان سرزمین‌های کوهستانی دو کشور، کلیسا‌ها، جنگل‌ها و دریاچه‌های بسیاری عبور می‌کند.

مسیر سنت اولاف

طی کردن کل مسیر شاید کاری بزرگ و غیرممکن به نظر برسد، اما با تقسیم آن به بخش‌هایی مختلف، می‌توان آن را به انجام رساند. سفر ۵ روزه در این مسیر شامل راه‌پیمایی تا ارتفاع ۴۰ کیلومتردر هر روز است و از ریزورت اسکی «آووره» (Are) آغاز و در فاصله‌ کمی از مرز استایکلستاد تمام می‌شود.

از شیپور‌زنان محلی دیدن کنید، فورآرلبرگ، اتریش

  • اقامت در محوطه‌ی کمپ
  • مناسب برای خانواده‌های علاقه‌مند به سرگرمی

هیچ چیز بیشتر از نوازندگان آلپهورن که با لباس‌های محلی بر دامنه‌ی کوه ایستاده‌اند و در شیپور‌های خود می‌دمند، رنگ و بوی اتریش را ندارد. خانواده دونسار، مالک «پانوراما کمپینگ سوننبرگ» (Panorama Camping Sonnenberg)، غروب هر یکشنبه مهمانان خود را به تماشای اجرای نوزاندگان آلپهورن دعوت می‌کند  که در میان دره و قله‌های «فورآرلبرگ» (Vorarlberg) برگزار می‌شود.

فورآرلبرگ

محوطه‌ی کمپ در ارتفاع ۶۰۰ متری از دریا قرار دارد. از این نقطه می‌توانید نماهایی بی‌نظیر را تماشا کنید. این کمپ شامل ۱۱۵ جایگاه برای چادر زدن، زمین بازی، اتاق سینما و حمام است. شما می‌توانید از پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در این منطقه لذت ببرید. همچنین می‌توان از دریاچه‌ «لونرسی» (Lunersee)، روستای قرون وسطایی «فلدکیرش» (Feldkirch) و شهر برگنتس که در کنار دریاچه کنستانس واقع شده است، بازدید کنید.

جایگزینی برای آلپ، گرجستان

  • اقامت در خانه‌های کرایه‌ای و مهمانپذیر‌
  • مناسب برای راه‌پیمایان باتجربه

راه‌پیمایی روستا به روستا در منطقه شگفت‌انگیز «سوانتی» (Svaneti) واقع در کوه‌های قفقاز، جایگزین ایده‌آلی برای آلپ است. غذاهای این منطقه خوشمزه و لذیذ است و ساکنان آن به طرز عجیبی خونگرم و مهمان‌نواز. تعداد قله‌های یخی سوانتی بسیار بیشتر از قله‌های کوهستان آلپ است و ارتفاع بلندترین آن از ۴۰۰۰ متر نیز فراتر می‌رود.

سوانتی

شرکت گردشگری تراول لوکال برای بازدید از این منطقه پکیج‌های متفاوتی را ارائه می‌کند. این تورها از کوتائیسی و با بازدید از بازار کشاورزی شهر آغاز می‌شود و در مستیا که بخاطر برج‌های دیدبانی و «یخچال شخارا» (Shkhara) شهرت دارد، تمام می‌شود.

کمپ با کانو، مونته‌نگرو

  • اقامت در چادر و مسافرخانه
  • مناسب برای دوستان ماجراجو

در مونته‌نگرو و نزدیکی مرز آلبانی، دریاچه‌ اشکودرا با مساحت ۳۷۰ کیلومترمربع، توسط کوه‌ها محاصره شده است. این دریاچه بسیار آرام و خلوت است و سکوت آن، تنها با صدای ماهیگیرانی می‌شکند که سوار بر قایق‌های چوبی به صید مشغول‌ هستند. شرکت رسپانسیبل تراول با خدمات کانورانی و کمپینگ این فرصت را فراهم می‌آورد تا مسافران سوار بر کانو، لابلای گل‌های نیلوفر آبی پارو بزنند، پلیکان‌های پاخاکستری را ببینند و در سواحل تمیز این دریاچه شنا کنند.

دریاچه‌ اشکودرا

همچنین می‌توان از برخی جاذبه‌های تاریخی مثل قلعه عثمانی و صومعه‌های قرن چهاردهمی دیدن کرد، برخی از درس‌های لازم برای زندگی و سفر در طبیعت را یاد گرفت و هر شب از آشپزی دور آتش لذت برد.

شهر ورزش‌های آبی، آنسی، فرانسه

  • اقامت در آپارتمان‌های کرایه‌ای
  • مناسب برای علاقمندان به ورزش‌های آبی

«آنسی» (Annecy) در فرانسه با ساحلی چشم‌گیر و کانال‌های بسیار در سطح شهر، هر ساله میزبان توریست‌های بسیاری از سراسر دنیا است. این شهر با داشتن یکی از تمیزترین سواحل اروپا، برای دوستداران شنا و ورزش‌های آبی مقصدی ایده‌آل به شمار می‌رود. شما می‌توانید از هیجان موج‌سواری بر روی تخته‌هایی بزرگ‌تر که با طناب به قایق متصل نیستند، لذت ببرید. در قسمت‌های جنوبی شهر، می‌توان استخر‌هایی با سایز المپیک پیدا کرد و در کناری از دریاچه، قلعه‌ی قرون وسطایی «شاتو دی منتون» (Chateau de Menthon) با برج‌های سنگی و بلند قابل رویت است.

آنسی

اگر در چهارم آگوست از این شهر دیدن کنید، می‌توانید در فستیوال دریاچه شرکت کنید. این فسیتوال شامل آتش‌بازی‌هایی شگفت‌انگیز بر فراز دریاچه است.

فرهنگ بومی، آلبانی

  • اقامت در کلبه‌های محلی و مهمانپذیر‌
  • مناسب برای راه‌پیمایان باتجربه

برای دیدن کهن‌ترین نماهای اروپا و تجربه‌ی سنت‌های قدیمی چوپانان، بی‌تردید کوهستان «پروکتلیا» (Prokletije) یکی از بهترین مقصدها است. پروکتلیا در نزدیکی مرز‌های کوزوو، آلبانی و مونته‌نگرو قرار دارد و در سال ۲۰۱۲  با افتتاح مسیر راه‌پیمایی پیکز آف بالکانز، گردشگران بیشتری را به خود جلب کرده است.  

پروکتلیا

این کوهستان که به کوه نفرین‌شده نیز شهرت دارد، گزینه‌ی خوبی برای سفر و تعطیلات هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. یکی از نقاط قوت تورهای این منطقه، آشنای با ساکنان بومی کوهستان است. شما می‌توانید در خانه‌های سنگی روستایی اقامت کنید و از غذاهای خانگی همچون سوپ لوبیا، پای اسفناج، چای ترکی، شیر گوسفند و بره‌ی کبابی، لذت ببرید.

هاستل با تکنولوژی پیشرفته، کوه‌های آلپ، فرانسه

  • اقامت در هاستل
  • مناسب برای دوستان ماجراجو

اوز ان اوزان در نزدیکی ریزورت اسکی «آلپ دوئز» (Alpe d’Huez) قرار دارد و به کوه‌پیمایی‌های دشوار با دوچرخه مشهور است. «هاستل نیو مونتین» (Moontain Hostel) در این منطقه، یکی از هاستل‌های نسل جدید به شمار می‌رود که با تکنولوژی پیشرفته کار می‌کند.

هاستل نیو مونتین

شما می‌توانید با استفاده از یک گوشی هوشمند تمام هزینه‌ها را پرداخت کنید و حتی غذاهایی لذیذ رزرو کنید. از جمله دیگر خدمات هاستل کرایه دوچرخه، بادسواری و موج‌سواری با پارو در آب‌های لاک دو وارنی است. کارمندان این هاستل از رفتاری خونگرم و محترمانه برخوردارند و خوابگا‌ه‌ها نیز با سبک امروزی چیدمان شدند. در این هاستل اتاق‌های خصوصی نیز موجود است.

مسیر کافه‌های کلبه‌ای، اتریش

  • اقامت در کلبه‌های ییلاقی
  • مناسب برای علاقه‌مندان به انواع غذا

در منطقه «وایلدشوناو» (Wildschonau)، در ایالت تیرول اتریش، مسیری ۳۰۰ کیلومتر برای راه‌پیمایی وجود دارد که در سراسر آن، کافه‌هایی کلبه‌ای با معماری بی‌نظیر به چشم می‌خورد. تعداد زیاد این کافه‌ها برای پیشگیری از تشنگی و خستگی راه‌پیمایان است.

وایلدشوناو اتریش

هر کدام از این کافه‌ها ویژگی منحصر به فرد خود را دارند؛ تشت‌های بزرگ گرسن‌اشتاین در طول مسیر پر از نوشیدنی است، کافه‌ی موسلام که کمی بالاتر از ریزورت اسکی نیدراو قرار دارد، کیک‌های خانگی ارائه می‌دهد و پاتوق دوچرخه‌سواران کوهستانی است، میترموزن پارک مجسمه‌ها است و کافه آشنتال برای دونات‌های روز دوشنبه‌اش شهرت دارد.

تاریخ ساکنان آلپ، سوئیس

  • اقامت در اقامتگاه‌های فصلی
  • مناسب برای افراد رمانتیک

«هتل وایسهورن»(Weisshorn Hotel) در سال ۱۸۸۳ افتتاح شد. این هتل با قرار گرفتن در دامنه‌ی غربی کوه وال دانویرز و در ارتفاع ۲۳۰۰ متری از دریا، مکانی ایده‌آل برای راه‌پیمایی محسوب می‌شود. شما می‌توانید هر روز عصر با نشستن در تراس، از تماشای غروب پشت کوه‌های وایسهورن، زینال‌روتورن، دنت بلانش، ماترهورن و مونت بلانش لذت ببرید.

هتل وایسهورن

برای دسترسی به هتل، نمی‌توان از ماشین استفاده کرد و آخرین مسیر را پیاده باید طی کرد. اتاق‌ها و سونای هتل با چوب کاج روکش شده‌اند و هتل فاقد سرویس بهداشتی و حمام خصوصی است. از نظر هزینه‌، قیمت‌های هتل به صرفه و مناسب است.

قله‌های آتشفشانی، لا پالما، جزایر قناری

  • اقامت در هتل‌های شیک
  • مناسب برای افراد خونسرد و رمانتیک

اگر به سواحل بکر جزایر قناری که با کوه‌های جزیره‌ی سبز لا گومرا احاطه شدند، علاقه دارید؛ حتما به لا پالما  نیز سر بزنید. لا پالما یکی از توسعه‌نیافته‌ترین مجمع‌الجزایری است که ناهموار و پر از پستی و بلندی است. قله‌های شگرف، دهانه‌های آتشفشانی، صحراها و جنگل‌های این منطقه، جذابیت زیادی برای توریست‌ها دارند. ساحل سیاه و ریگی لا پالما با ابعاد کوچکش تنها برای پیاده‌روی مناسب است.

لا پالما

شما می‌توانید در «هتل اویلو لا پالما» (Olio La Palma) که در روستای ال‌پاسو قرار دارد، اقامت کنید و از پیاده‌روی، باغ‌ استوایی همراه با استخر، تخت‌ سایبان‌دار و زمین‌های کاشی‌ شده لذت ببرید.

ساحل آرامش، اومبریا، ایتالیا

  • اقامت در ویلا
  • مناسب برای افراد رمانتیک

دریاچه‌ «تراسیمنو» (Trasimeno) جایگزینی مناسب برای دریاچه‌های مناطق شمالی ایتالیا است و در ناحیه «اومبریا» (Umbria)، و بین پروجاو آسیزی قرار گرفته است. این منطقه‌ی کمتر شناخته‌شده، محیطی خلوت‌تر دارد و بدون ساخت و سازهای زیاد، بکر و دست‌نخورده باقی مانده است. همچنین بیش از هر چیز به فرهنگ و غذاهایش شهرت دارد.

در این دریاچه سه جزیره وجود دارد که دو مورد از آن‌ها به نام‌‌های پولویز و ماجیوره شامل چندین ساختمان و کلیسا می‌شوند.

دریاچه تراسیمنو

در ساحل جنوب شرقی، منطقه حفاظت شده‌ی «لا واله» (La Valle) قرار دارد که شما می‌توانید با استفاده از دوربین دو چشمی و مسیر‌های مخصوص عبور، به تماشای پرندگان مهاجر بپردازید. در ساحل مقابل نیز فرودگاه سابق را به فضایی سبز با مسیرهای دوچرخه‌سواری تبدیل کرده‌اند.

سونا در ساحل، استونی

  • اقامت در کلبه چوبی
  • مناسب برای دوستان ماجراجو

پریدن در آب‌های خنک دریاچه بعد از سونا، تجربه‌ای دلپذیر است که دست کم باید یک بار آن را امتحان کرد. برای این کار، شما می‌توانید به ساحل شمالی دریاچه‌ «پیپوس» (Peipus) در استونی، بروید و در کلبه‌های چوبی و قدیمی که در جنگل مجاور هستند، اقامت کنید.

دریاچه پیپوس

«هتل کائوسی هالیدی هاوس» (Kauksi Holiday House) با داشتن سونا، باغ و چادر سرخ‌پوستی، امکان ماهیگیری در دریاچه و جستجو برای گیاهان دارویی همراه با مردم بومی، مکانی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای گروه‌های دوستی و زوج‌های جوان به شمار می‌رود. برای فعالیت‌های بیشتر نیز می‌توان به دانشگاه شهر تارتو مراجعه کرد که در فاصله‌ی ۴۲ کیلومتری از هتل قرار دارد.

سد تحسین‌برانگیز، وله، سوئیس

  • اقامت در کلبه‌های کوهستانی
  • مناسب برای راه‌پیمایان باتجربه

سد «دیکسن» (Dixence) یکی از باشکوه‌ترین سد‌های جهان است که در کانتون وله سوئیس قرار دارد. شما می‌توانید با استفاده از ماشین‌های کابلی به بالای سد دسترسی پیدا ‌کنید و از تماشای دریاچه‌ بزرگ پشت سد، لذت ببرید. این دریاچه که با نام دریاچه دیکسن شناخته می‌شود، آبی شفاف دارد و توسط تعدادی قله‌ی سنگی احاطه شده است. در کنار دریاچه دیکسن، مسیری وجود دارد که به چندین تونل ختم می‌شود و در انتهای هر تونل دشتی سبز وجود دارد که لبریز از گل‌های وحشی و مارموت‌های بازیگوش است.

سد دیکسن

راه‌پیمایان مسیر خود را از دشت‌ها آغاز می‌کنند. اولین توقفگاه آن‌ها در کابانا دس دیکس و در کلبه‌ای کوهستانی است. این کلبه در دهه ۱۹۳۰ ساخته شده است و ۱۲۰ تخت دارد. پس از استراحت در توقفگاه اول، راه‌پیمایان مسیر خود را تا آرولا ادامه می‌دهند و برای استراحت، در «هتل کارهاوس» (Hotel Kurhaus) اقامت می‌کنند. کارهاوس، هتلی فوق‌العاده با دکوراسیون قرن نوزدهمی و مناظری محسور‌کننده از کوه کولان است.

شنای پرهیجان، پرتغال مرکزی

  • اقامت در هتل
  • مناسب برای خانواده‌های علاقه‌مند به سرگرمی

کوه‌ سرا دا استرلا، بلنترین قله را در پرتغال دارد و مناطق اطرافش یکی از مقاصد گردشگری در فصل تابستان محسوب می‌شود. با سفر به این مکان، شما می‌توانید از آب‌تنی در سواحل رودخانه‌‌ها، جویباران و دریا‌چه‌های تمیز کوهستانی لذت ببرید. همچنین می‌توانید از آبشارها و دره‌های یخی دیدن کنید.

لوگوا کومپریدا

«هتل کازاز دا لاپا» (Casas da Lapa Hotel)، واقع در روستای لاپا دا ژینروس، می‌تواند اقامتگاهی مناسب برای گردشگران باشد. این اقامتگاه با اتاق‌های ساده و رنگ‌آمیزی هیجان‌انگیز قرمز و نارنجی، خدماتی همچون سونا و استخر را ارائه می‌کند. از این مکان، می‌توان به غارهای اطراف، موزه‌ی عروسک روستای سیا و کارخانه نساجی بورل دسترسی داشت. همچنین با کمی راه‌پیمایی می‌توان به «لوگوا کومپریدا» (Lagoa Comprida) رسید که به چاله‌ای عمیق شبیه است و یکی از شگفتی‌های ساخت بشر به شمار می‌رود.

گشت و گذار، الپوجارس، اسپانیا

  • اقامت در ویلا
  • مناسب برای علاقه‌مندان به انواع غذا

اگر به دنبال تعطیلاتی آفتابی همراه با هوای تازه کوهستان هستید، ارتفاعات «الپوجاراس» (Alpujarras) در جنوب گرانادا، بهترین گزینه برای شما است. این منطقه شامل ۵۰ روستای متفاوت با غذاهایی خوشمزه، بناهایی زیبا و فروشگاه‌های صنایع دستی است.

الپوجاراس

برای دسترسی به روستاها، شما می‌توانید از مسیر مالرو کوهستان سیرا نوادا استفاده کنید. همچنین با گشت و گذار در منطقه، می‌توان از روستای عربی قنار و میدان بوبیون دیدن کرد.  

کایاک‌رانی در شب، شهرستان کورک، ایرلند

  • اقامت در خانه‌های ییلاقی
  • مناسب برای دوستان ماجراجو

پاروزنی شبانه بر آب‌های سیاه دریاچه نمک «لوهاین» (Lough Hyne)، که سکوت حاکم بر آن، کوچک‌ترین صداها را هراس‌انگیز جلوه می‌دهد، می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌آور را رقم بزند. تور آتلانتیک سی کایاکینگز استارلایت مون‌لایت با هزینه‌ای کم، مهمانان را در کایاک‌ سوار می‌کند و به تماشای ستاره‌ها، کرم‌های شب‌تاب و پرندگان می‌برد. استارلایت سرناد نیز خدمات مشابه را همراه با غذا و نوشیدنی به گردشگران ارائه می‌دهد.

دریاچه لوهاین

در فاصله کمی از دریاچه، شهر زیبای اسکیبرین در ایرلند واقع شده است. شما همچنین می‌توانید از صید قرل‌آلا در دریاچه‌ شپرتون در نزدیکی اسکیبرین و لو بوفینا در نزدیکی بانتری لذت ببرید.

استخر‌های آبگرم، کوه‌های لو تاتراس، اسلواکی

  • اقامت در کلبه‌های ییلاقی
  • مناسب برای خانواده‌های علاقه‌مند به ورزش

«هتل لیپتوسکی دیور» (Liptovsky Dvor Hotel) واقع در دره‌ جانسکا، با کلبه‌های شیک چوبی، اقامتگاهی مناسب برای گردشگران «لو تاتراس» (Low Tatras) به شمار می‌رود. کلبه‌های این هتل با چوب کاج روکش شده است و خدماتی همچون رستوران، استخر سرپوشیده و اسپا را ارائه می‌دهد.

کوه‌های لو تاتراس

شما می‌توانید از قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در این منطقه لذت ببرید، از «غار دد بتز» (Cave of Dead Bats) در نزدیکی هتل دیدن کنید و با تله‌سی‌یژ تا ارتفاع ۲۰۰۰ متری کوه هوپوک صعود کنید. همچنین می‌توانید با کمک بالابر به ارتفاع ۲۰۰۰ متری از کوه دامیر بروید، در استخر‌های آبگرم لیپتوسکی جان آب‌تنی کنید و سری به روستاهای بومی و جاذبه‌های تاریخی اسلواکی بزنید.

سفر کم‌هزینه با قطار، شامونی، فرانسه

  • اقامت در هاستل
  • مناسب برای علاقه‌مندان به سفر‌های زمینی

«هاستل اسکیروک» (Skiroc Hostel) یکی از آخرین اردوگاه‌های مستقل فرانسه در شامونی است و فیلیپ بیدو، مالک اسکیروک، سرگروه راهنمایان کوه والورسین است. این اردوگاه در زمستان‌ها میزبان گروه‌های دانش‌آموزی است؛ اما در تابستان، اتاق‌هایش را به مسافران اجاره می‌دهد. اسکیروک با قرار گرفتن در دهکده‌ی بکر لو بوئت، در انتهای دره‌ شامونی و نزدیکی مرز سوئیس، یکی از بی‌نظیرترین موقعیت‌ها را دارد. این اردوگاه در فاصله‌ای کمتر از ۲ دقیقه از ایستگاه قطار لو بوئت واقع شده و به همین دلیل، نه تنها دسترسی به آن آسان است، بلکه می‌توانید برای گشت و گذار در منطقه نیز از قطار استفاده کنید.

شامونی

با اقامت در اسکیروک، شما می‌توانید از همان در ورودی راه‌پیمایی خود را به سمت کوهستان آغاز کنید، به کوه‌نوردی و دره‌نوردی بپردازید، با کمک راهنما در کوهستان دوچرخه‌سواری کنید و به ریزورت اسکی «والورسین» (Vallorcine) بروید تا از مسیرهای آهنکوب و قایق‌رانی لذت ببرید.

«پارک ماجراجویی شامونی» (Adventure park Chamonix) نیز که در نزدیکی اردوگاه قرار دارد، مکانی جذاب برای کودکان و نوجوانان است.  

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار