gardeshban.ir

اگر طرف مقابل متوجه هیچ یک از حرف ها نشود، یا اینکه حرف زدن تمام مسافران آن را ردیف را اذیت کند، این سبک شخصیتی می تواند تبدیل به یک مشکل برای سایرین شود. آزمون شخصیتی مایرز بریگز را برای لحظاتی فراموش کنید.
کد خبر: ۱۴۵۹۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸-1398 April 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
این سیستم شخصیت نگاری بیش از اندازه خشک و بی روح و بیش از اندازه آکادمیک است، و همچنین بیش از اندازه مورد استفاده مفرط قرار گرفته است. اگر شما زیاد با هواپیما سفر می کنید و عادت دارید شخصیت بقیه مسافران را پیش خود تحلیل کنید، حتماً می دانید که سبک های شخصیتی خاصی بین مسافران هواپیما وجود دارد. دانستن سبک شخصیتی خودتان هم می تواند برایتان مفید باشد، به خصوص اگر قصد داشته باشید شخصیتتان در هنگام پرواز را تغییر دهید.

اگر بتوانید شخصیت مسافران پرواز را تشخیص دهید، راحت تر می توانید به شیوه های مختلف با آن ها ارتباط برقرار کنید.

۱٫ مسافر ساکت و جمع و جور

چنین شخصی لپ تاپ خود را بیرون می آورد، هدفون خود را در گوش می گذارد، و در لاک خود فرو می رود. اگر مسافر دارای سبک شخصیتی ساکت بخواهد به دیگران در اطرافش که از پرواز ترس دارند کمک کند، یا با بقیه مسافران بیشتر آشنا شود، برایش دشوار خواهد بود که از پیله خود بیرون بیاید.

۲٫ مسافر پر حرف

اگر شما عادت دارید که در حین پرواز مدام حرف بزنید، احتمالاً به دنبال این هستید که بر بی حوصلگی خود غلبه کنید. اگر طرف مقابل متوجه هیچ یک از حرف ها نشود، یا اینکه حرف زدن تمام مسافران آن را ردیف را اذیت کند، این سبک شخصیتی می تواند تبدیل به یک مشکل برای سایرین شود.

۳٫ مسافر پارازیتی

چنین نوع شخصیتی بسیار زیاد دیده می شود. این فرد یک آدم درونگرای تصنعی است، به طوری که خود را ساکت و جمع و جور نشان می دهد، ولی در مواقع لزوم به شدت برونگرا می شود. آن ها با مهمانداران پرواز صحبت می کنند و درخواست های فراوان مطرح می کنند. آن ها همراه با موسیقی خود آواز می خوانند. آن ها از جای خود بلند می شوند و راجع به صف طولانی دستشویی غر می زنند. و با این حال، این فرد در لاک خود قرار دارد و واقعاً علاقه ای ندارد که کسی را بشناسد یا به کسی کمک کند.

۴٫ مسافر دلسوز

این سبک شخصیتی در هنگام پرواز خیلی بیشتر از قبل در مورد احساس و فکر بقیه مردم آگاهی پیدا می کند. او مستقیماً از بقیه می پرسد که آیا حالشان خوب است و چیزی نیاز دارند یا نه. او به بقیه پیشنهاد کمک می دهد که کیف شخصی شان را در محفظه بالای سر قرار دهد و حتی بالش یا پتوی خود را در اختیار دیگران قرار می دهد. این فرد دوست دارد که با بقیه صحبت کند، ولی نه به شیوه ای که خودخواهانه باشد.

۵٫ مسافر عصبانی

این که جلسه تجاری این فرد به بدی پیش رفته یا اینکه فقط صبح با ترشرویی از خواب بیدار شده، معلوم نیست. این سبک شخصیتی با هر اتفاقی آزرده خاطر می شود، از اسنک هایی که مهمانداران سرو می کنند تا تأخیر در حرکت هواپیما. اگر ناخواسته آرنج تان با آرنج مسافر عصبانی برخورد کند، ممکن است خونش به جوش بیاید. موضوعی که در مورد چنین مسافری غیر قابل تحمل است، این است که همه چیز را در مورد نیازها و راحتی خود می داند. شاید اصلاً انگار که چنین مسافری یک ردیف صندلی را به تنهایی مخصوص خود نیاز دارد.

۶٫ مسافر مضطرب

این سبک شخصیتی نیاز دارد که کمی بیشتر آرامش خود را حفظ کند. آن ها نگران، مضطرب و ناراحت به نظر می رسند. در حین بلند شدن هواپیما از روی زمین، این مسافر به قدری سفت می نشیند که انگار در مطب دندانپزشکی نشسته است. آن ها نمی دانند که چطور با اوضاع آشفته، مسافران آزاردهنده یا تغییرات در پرواز برخورد کنند. در مورد چنین سبک شخصیتی، باید امیدوار باشید که متوجه شوند که هواپیما نوعی اتوبوس پرنده است. مسافرت هوایی معمولاً بسیار روتین با سورپرایزهای بسیار کمی است، پس چه ارزشی دارد که برای چیزی تا این حد معمولی خود را دچار استرس کنیم. کافی است که مسافر مضطرب را در کنار هر مسافر دیگری در هواپیما قرار دهید تا سطح استرس بقیه هم شروع به بالا رفتن کند!

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار