gardeshban.ir

موسسه Booking.com برای سومین سال پیاپی به استارتاپ‌های فعال در حوزه گردشگری توسعه پایدار کمک‌هزینه 2میلیون یورویی اعطا کرد.
کد خبر: ۱۴۵۹۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸-1398 April 11
گردشبان (gardeshban.ir) :

موسسه Booking.com به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین درگاه‌های رزرو هتل در جهان، سومین سال پیاپی است که برنامه شتاب‌دهنده Booking Booster را باهدف آموزش و حمایت مالی از استارتاپ‌های فعال در حوزه گردشگری توسعه پایدار برگزار می‌کند.

امسال این برنامه شتاب‌دهنده به‌مدت سه‌هفته در قالب مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی با حضور کارشناسان وبگاه بوکینگ برگزار شد.

۱۰ استارتاپ از ۸ کشور به‌صورت مجازی و واقعی در برنامه شتاب‌دهنده سال ۲۰۱۹ شرکت کردند و در این برنامه آموختند که چگونه می‌توانند کسب‌وکارهای خودشان را با ترکیبی از مدل‌ها و راه‌حل‌های مختلفی چون استفاده از محصولات مبتنی بر فناوری برای حفاظت از محیط‌زیست و حیات‌وحش تا سکوهایی که به جوامع درمعرض خطر کمک می‌کنند تا از طریق توجه فراگیر به گردشگری توسعه یابند، سازگار کنند.

این برنامه در پایان کمک هزینه ۲ میلیون یورویی را به این ۱۰ استارتاپ شرکت‌کننده اعطا کرد.

از این ۱۰ استارتاپ‌هایی که شایسته دریافت این کمک‌هزینه شدند چهار استارتاپ از آسیا هستند. استارتاپ NotOnMap از هندوستان ۲۵۰ هزار یورو، استارتاپ کوه‌پیمایی و سفر خواهری SASANE از نپال ۱۷۵ هزار یویور، استارتاپ Picha Eats از مالزی ۱۷۵هزار یورو و استارتاپ بنیاد مهمان‌نوازی سومبا از اندونزی ۱۰۰ هزار یورو دریافت کرد.

همچنین استارتاپ «اُکرا سولار» از استرالیا فعال در حوزه شبکه فناوری خورشیدی برای ارائه برق لازم به مردم بدون دسترسی به شبکه برق سراسری با هدف توسعه گردشگری در این مناطق محروم از برق و همچنین استارتاپ IMPULSE Travel از کلمبیا که سکویی برای فعالیت‌های گردشگری در جوامع محلی در معرض خطر جنگ در این کشور باهدف جذب گردشگر و برقرار صلح و آرامش در این مناطق است هر یک بودجه ۴۰۰ هزار یورویی دریافت کردند.

وبگاه رزرو هتل و پرواز Booking.com معتقد است که فناوری ابزاری قدرتمند به‌ویژه برای سفرهای توسعه پایدار، صلح‌آمیز و دوستدار محیط‌زیست و حیات‌وحش است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار