gardeshban.ir

استاندار اردبیل گفت که فرودگاه پارس آباد مغان در دولت تدبیر و امید توسعه یافته و در آینده نیز به فرودگاه بین المللی تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۷۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸-1398 April 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در آیین جشن شهرستان شدن اصلاندوز مغان افزود: توسعه این فرودگاه با توجه به دارا بودن ظرفیت لازم از سال آینده شروع می شود.
وی اتصال راه آهن پارس آباد به جمهوری آذربایجان را یاد آور شد و گفت: مطالعات اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد شروع شده و امسال نهایی می شود.
بهنامجو بیان کرد: با راه اندازی راه آهن اردبیل - پارس آباد و اتصال آن به جمهوری آذربایجان که مقدمات و تفاهم نامه لازم با مقامات آذربایجان انجام شده، تحول بزرگی در استان ایجاد خواهد شد.

استاندار اردبیل همچنین اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به شهرهای مرزی داشته که نمونه آن ارتقای اصلاندوز مغان به شهرستان است.
بهنامجو گفت: شهرهای دیگری که قابلیت شهرستان شدن را دارند در دستور کار قرار دارد.
استاندار اردبیل افزود: پایاب سد خدا آفرین یکی از طرح های مهم و استراتژیک استان است که با راه اندازی و تکمیل آن تحول بزرگی در استان ایجاد شده و یک میلیون تن به محصولات تولیدی استان اضافه خواهدشد.
او با بیان اینکه دنبال توسعه همه جانبه استان هستیم، گفت: در هر یک از مناطق استان امکانات لازم توزیع شده و طرح های اساسی هم در دست اجرا است.

استاندار اردبیل به توسعه کشت و صنعت مغان اشاره کرد و افزود: این شرکت در حال توسعه و رونق است که در آینده شاهد اشتغال بیشتر در این شرکت خواهیم بود.
بهنامجو بر لزوم ساماندهی تپه نادری اصلاندوز تاکید کرد و گفت: این مجموعه یه یک منطقه گردشگری تبدیل می شود.
وی شهرستان شدن اصلاندوز را حاصل تلاش مسئولان و توجه دولت دانست و افزود: در این شهرستان هفت اداره مستقر می شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار