gardeshban.ir

مراکز خرید کیش، لیست انتخابی ما بهترین مراکز خرید کیش می‌باشد که راه شما را برای گشت و گذار و بازار گردی در جزیره‌ی زیبای کیش باز می‌کند. کیش با تمام جاذبه‌های گردشگری و توریستی خود، دستی در صنعت پوشاک و مایحتاج زندگی دارد؛ به طوری که هر روزه شاهد احداث پاساژ‌ها و مراکز خرید مدرنی هستیم که در ارائه‌ی لوازم مورد نیاز مسافران با هم رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۶۸۲
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸-1398 April 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
مراکز خرید کیش، لیست انتخابی ما بهترین مراکز خرید کیش می‌باشد که راه شما را برای گشت و گذار و بازار گردی در جزیره‌ی زیبای کیش باز می‌کند. کیش با تمام جاذبه‌های گردشگری و توریستی خود، دستی در صنعت پوشاک و مایحتاج زندگی دارد؛ به طوری که هر روزه شاهد احداث پاساژ‌ها و مراکز خرید مدرنی هستیم که در ارائه‌ی لوازم مورد نیاز مسافران با هم رقابت می‌کنند. با خواندن این مطلب می‌توانید با تعدادی از معروف‌ترین مراکز خرید کیش و اینکه کجای کیش قرار دارند و چه چیزی برای فروش دارند آشنا شوید؛ با ما همراه باشید تا سری به مراکز خرید و بازار‌های کیش بزنیم.

مرکز خرید سارینا؛ محبوب برای بانوان

مرکز خرید سارینا؛ محبوب برای بانوان

سارینا یکی از بهترین مراکز خرید کیش می‌باشد که در نزدیکی ساحل قرار دارد و شما را به تماشای منظره دریا دعوت می‌کند. این مجتمع بزرگ، بازاری با مساحت ۵۵۰۰ متر مربع را در ۱۰ طبقه در اختیارتان قرار می‌دهد. البته در طبقه هفتم می‌توانید از نمایشگاه‌های هنری بازدید کنید. سارینا ۱ مرکز خرید محبوب خانم هاست. در این بازار از هر نوع پوشاک و روسری گرفته تا کیف و کفش و لوازم خانگی بفروش می‌رسند. جالب است بدانید که بزرگترین فود کورت خاورمیانه در این مرکز خرید واقع شده است. رستوران‌های این مرکز خرید با منو غذا‌های محلی و بین المللی، فضای دلنشینی برای استراحت و صرف غذای دلچسب فراهم کرده اند.

امکانات: لابی، اینترنت پرسرعت، آسانسور، سینما ۵ بعدی، پارکینگ اختصاصی، سرویس بهداشتی، هایپرمارکت، رستوران.
آدرس: جزیره کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم

مرکز خرید پردیس ۱ و ۲؛ مدرن و متنوع


 مرکز خرید پردیس ۱ و ۲؛ مدرن و متنوع
در مرکز خرید پردیس ۱ از فروشگاه‌های کالا‌های متنوع گرفته تا آژانس‌های مسافرتی، شعب بانک‌ها و امکانات رفاهی گرد هم آمده اند. این بازار بهترین مکان برای خرید لباس‌های زنانه مجلسی است. اگر از خرید خسته شدید می‌توانید در چایخانه سنتی مجتمع استراحت کنید. اگر قصد دارید هرگونه لوازم مورد نظرتان را مستقیما از نمایندگی‌ها خریداری کنید، سری به مرکز خرید پردیس ۲ بزنید. تمام امکانات مرکز خرید پردیس ۱ را می‌توانید در همتای دومش ببینید. فضای سبز دلنشین با پوشش گیاهی مناسب، خستگی را از تنتان بیرون می‌کند. با قدم زدن در لابی این مرکز خرید، می‌توانید از پخش موسیقی زنده لذت ببرید.

امکانات: پارکینگ، سرویس بهداشتی، بوفه، رستوران، اقامتگاه، کافی نت
آدرس مرکز خرید پردیس ۱: جزیره کیش، مروارید خلیج فارس، بین خیابان فردوسی، بلوار رازی

آدرس مرکز خرید پردیس ۲: جزیره کیش، نوار ساحلی ضلع شرقی جزیره

بهترین مراکز خرید کیش


 مرکز خرید زیتون؛ متفاوت‌ترین مرکز خرید جزیره
پاساژ زیتون متفاوت‌ترین مرکز خرید کیش می‌باشد که با استقبال خوب گردشگران روبرو شده است. معماری مدرن و زاویه دار این مرکز خرید، به تنهایی برای جذب گردشگران کافی است؛ حال آنکه با ورود به آن دنیایی از خریدنی‌ها به استقبالتان می‌آید. ساختمان این مرکز خرید بیش از ۹۰ واحد تجاری را در دوطبقه گنجانده است. از هر چیزی که دلتان بخواهد می‌توانید در این فروشگاه بزرگ پیدا کنید. کیف، کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات الکترونیکی، لوازم خانگی و... در واحد‌های تجاری این مجموعه بفروش می‌رسند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل

مرکز خرید دامون؛ مرکز برند‌های معتبر 

مرکز خرید دامون؛ مرکز برند‌های معتبر

مرکز خرید دامون، یکی از سه بازار برتر کیش می‌باشد که معروف‌ترین برند‌های دنیا را در خود جای داده است. اگر به دنبال برند خاصی می‌گردید می‌توانید آن را در مرکز خرید دامون پیدا کنید. این مرکز خرید مدرن با زیر بنای ۱۳۳۰۰ متر مربع در میان دو مجتمع مسکونی معروف دامون کیش ایر و دامون ساحلی، بازارگرمی می‌کند. در این ساختمان، دو طبقه با ۱۰۰ غرفه جهت فروش کالا‌ها و یک طبقه مخصوص رستوران و فود کورت در نظر گرفته شده است.

در رستوران این مرکز خرید می‌توانید انواع غذا‌های ایرانی و چینی را سفارش دهید یا از خوردن فست فود‌های خوشمزه اش لذت ببرید. در فروشگاه‌های این مجتمع از شیر مرغ تا جان آمیزاد میتوان خرید. پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، کامپیوتر، طلا و زیورآلات، عینک، موبایل و ... کالا‌هایی هستند که در مرکز تجاری دامون بفروش می‌رسند.

امکانات: سرویس بهداشتی، بانک رفاه، کافی شاپ، رستوران، هایپرمارکت، قنادی، فود کورت، پیانو نوازی زنده

آدرس: جزیره کیش، کنار مجتمع دامون کیش ایر و دامون ساحلی کیش

بازار پانیذ؛ پرطرفدارترین مراکز خرید کیش

بازار پانیذ؛ پرطرفدارترین مراکز خرید کیش

بازار پانیذ یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید کیش می‌باشد که از هر جهت اصول مشتری مداری را رعایت کرده است. این بازار بین مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ قرار گرفته و از این جهت می‌توان در طول یک مسیر از چندین مرکز خرید دیدن کرد. مرکز خرید پانیذ ساختمانی مرتفع و در عین حال دو طبقه می‌باشد که ۲۰۸ واحد تجاری- اداری را در خود جای داده است. در فروشگاه‌های بازار پانیذ، انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، موبایل، لوازم آرایشی و ... بفروش می‌رسند. ناگفته نماند قیمت اجناس این بازار نسبت به مراکز خرید اطرافش بسیار مناسب‌تر است؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت به این بازار بروید و از خرید خود لذت ببرید.

امکانات: سرویس بهداشتی، کافی نت، کافی شاپ

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی، روبروی هایپر مارکت کیش

مرکز خرید پارس خلیج؛ قیمت های مناسب

مرکز خرید پارس خلیج؛ قیمت های مناسب

اگر به دنبال بازار با قیمت‌های مناسب هستید، سری به مناطق بومی نشین جزیره بزنید. مراکز خرید کیش در مناطق بومی اجناس ارزان تری برای فروش دارند. بازار پارس خلیج یکی از مراکز خرید کیش است که در شهر سفین واقع شده است. رفتن به این شهر هم فال هست و هم تماشا.

در کنار بازارگردی در مرکز خرید پارس خلیج، می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری اطراف آن دیدن کنید. کاریز، خانه مردم شناسی، درخت سبز، آب انبار، پارک و اسکله میرمهنا از جاذبه‌های اطراف مرکز خرید پارس خلیج می‌باشند. با اینکه تمام فروشگاه‌های این بازار در یک طبقه خلاصه می‌شوند؛ اما تنوع کالا‌ها و پایین بودن قیمت‌ها شما را برای خرید بیشتر سر ذوق می‌آورد.

امکانات: سرویس بهداشتی، کافی شاپ، رستوران، بانک صادرات.
آدرس:کیش،شهرسفین
بازار مرجان؛ معروف‌ و قدیمی‌

بازار مرجان؛ معروف‌ و قدیمی‌

بازار مرجان یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بازار‌های کیش می‌باشد که هر روز به طرفداران آن افزوده میشود. این مرکز خرید در بخش ساحلی جزیره واقع شده و با داشتن ۲۶۰ واحد تجاری و اداری و فروشگاه‌هایی با اجناس متنوع می‌تواند انتخابی عالی برای خرید لباس و پوشاک و کیف و کفش باشد. از جمله ویژگی‌های مطلوب این مرکز خرید می‌توان به فاصله‌ی کم آن با ساحل مرجان، وجود آکواریوم و آبنما‌های زیبا و تنوع بالا از کالای آن اشاره نمود.

آدرس: کیش، جاده جهان

بهترین مراکز خرید کیش

 از خرید لذت ببرید

جزیره کیش با ظرفیت بالای مراکز تجاری، یکی از قطب‌های مهم صنعت گردشگری ایران است. در گوشه و کنار جزیره مراکز خرید بزرگ و کوچکی دیده می‌شوند که هر کدام به نسبت کالا‌ها و امکانات رفاهی که دارند حائز اهمیت هستند. از دیگر بازار‌ها و مراکز خرید کیش می‌توان به مرکز خرید ونوس، مروارید و مریم اشاره نمود. برخی از این مراکز لوکس، مختص برند‌های معروف و گران قیمت دنیا هستند و در مقابل پاساژ‌هایی وجود دارند که اجناسی با قیمت مناسب عرضه می‌کنند. حالا که با مهم‌ترین مراکز تجاری کیش آشنا شدید، سفر خود را آغاز کنید و از خرید لذت ببرید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار