gardeshban.ir

متصل شدن به زیپ لاین، مخصوصا بلندترین زیپ لاین جهان جرات زیادی می طلبد. پس از ان می توانید با شتاب نزدیک به 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر)در سرازیری بلندترین کوه های ایالات متحده ی عربی فریاد بزنید.
کد خبر: ۱۴۷۰۴
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸-1398 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :

 احتمالا به همان اندازه جدیت می طلبد که 177 دلار برای سواری مختصر و ترسناکی بپردازید. اما معتادان ادرنالین اکنون قادرند، نهایت سرعت را تجربه کنند و این پکیج که بزرگترین زیپ لاین جهان نامیده می شود را در راس الخیمه در امارات متحده ی عربی دریافت کنند. این تجربه ی هیجان انگیز در کوه جبل جایز به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا به حالت دمر (بر روی شکم) در یک حالت ابرقهرمانانه با سرعت بالای 150 کیلومتر در ساعت به پرواز درایند. برای به اشتراک گذاری هیجان دوخط به موازات هم قرار داده شده و به مردم اجازه می دهد تا با دوست یا خانواده خود به طور همزمان پرواز کنند.


بلندترین زیپ لاین دنیا

بهترین زیپ لاین های دنیا

معتادان ادرنالین می توانند در بلندترین زیپ لاین جهان در راس الخیمه خود را محک بزنند. این زیپ لاین با طول باورنکردنی 2/83 کیلومتر معادل طول 28 زمین فوتبال است و اگر پول و ترس از ارتفاع برای فرد مهم نباشد، سازندگان ان بدنبال اضافه کردن یک هلکوپتر برای رفت و امد مردم از این طرف زیپ لاین و به آن طرف زیپ لاین هستند. این جاذبه ی جدید برای همه ی سن ها مقدور است. تا زمانی که وزن شرکت کننده میان 45 تا105 کیلوگرم و قد او حداقل 120 سانتی متر باشد. این هلکوپتر طوری طراحی شده که هر پنج دقیقه رانندگان جدیدی را سوار کند. تولید سیم زیپ محصول بین (مسئولین توسعه ی توریسم راس الخیمه) و toro verde. شرکت برتر زیپ لاین در دنیا است. این تنها یکی از چندین ماجرای جدید براساس فعالیت های تدارک دیده در امارات پرصخره است. زیپ لاین جدید راس الخیمه عنوان بزرگترین زیپ لاین جهان را به خود اختصاص داده است.


حیتام متار، مدیر عامل شرکت RAKTDA به CNN Travel می گوید. کوه هایی که زیپ لاین در ان قرار دارد، چیزی فراتر از شهرهای همانندش در دیگر نقاط جهان ارائه می دهد. حاتم متار مدیر عامل سی ان ان در این باره می گوید: زیپ لاین ما از میان دو کوه می گذرد نه دو برج. رکورد دار قبلی گینس برای طولانی ترین و بلندترین زیپ لاین دنیا هیولا در پورتوریکو بود که غول پیکری با طول2/5 کیلومتر است. مسئولین توسعه ی توریسم راس الخیمه تصمیم گرفتند که از ان نیز بالاتر برود و (تیم پشت ساخت زیپ لاین هیولا) با toroverde برای توسعه ی جاذبه جدید خود همکاری کند. سیم زیپ راس الخیمه طول باورنکردنی 2/83 کیلومتر را دارد که بیشتر از طول 28 زمین فوتبال است و 1680 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.

بهترین زیپ لاین دنیا

صعود به ارتفاعات جدید

راس الخیمه کمتر از همسایه ی خود دبی برای توریست ها شناخته شده است، اما امارات برای خود هدف بلند پروازانه ی جذب یک میلیون بیننده تا پایان 2018 را دارد. متار می گوید:
نمایش دادن زیبایی های طبیعی منطقه و حفظ این چشم اندازها برای نسل های اینده قلب این پروژه است. ما می خواهیم که توریست ها را بر ان داریم که از انچه دبی برای عرضه دارد تعریف کنند.
همه ی این فعالیت هایی که در حال انجام ان هستیم، سازگار با محیط زیست هستند. در حال حاضر ادرنالین در یک تجربه ی زیپ لاین در منطقه ی جبل جایز در راه فرط وجود دارد که به هیجان طلبان اجازه می دهد که بیش از یک کیلومتر از کوه را متصل به کابل فلزی طی کنند. اما خط جدید تجربه را یک پله بالاتر می برد. جدا از طول شگفت انگیز مهمانان همچنین می توانند بصورت دمر در یک فیگور ابرقهرمانانه با سرعت بالای 150 کیلومتر بر ساعت پرواز کنند.

بلندترین زیپ لاین دنیا در راس الخیمه

تمرکز برای سازگاری با محیط زیست

علاوه بر زیپ لاین RAKTDA می گویدیک میدان یخی و پیاده روی و مسیرهای دوچرخه سواری درون کوه در دست ساخت هستند.
همچنین برنامه هایی برای یک عرشه ی 1300 متری بالای کوه جبل جایز وجود دارد. این تراس مناظرفوق العاده ی کوه ها که تا دریای عربی امتداد دارد را نشان می دهد. اما همچنان حفاظت از گل ها و حیوانات منطقه را ترویج می دهد.
RAKTDA در این باره می گوید: ما باید مطمئن شویم که از گیاهان و بوته ها و درخت های بارور در محیط زیست حفاظت می کنیم. هدف ما حفاظت از ان ها و ساختن یک گردشگاه برای لذت مردم است.
در این بین زیپ لاین رسما توسط رکوردهای گینس ثبت شد.
زیپ لاین چیست

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار