gardeshban.ir

مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: اجرای طرح‌های نوین و فاخر گردشگری مطابق با استاندهای جهانی نظیر طرح گردشگری ونیز کیش را در اولویت قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۱۴۷۴۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸-1398 April 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
غلامحسین مظفری در دیدار با سرمایه گذار و مجریان طرح گردشگری ونیز کیش با اشاره به جایگاه جزیره کیش به عنوان مقصد مطلوب گردشگری افزود: با توجه به سطح توقع ملی از جزیره کیش و انتظار هموطنان برای وقوع رویدادهای بسیار خوب در حوزه گردشگری این منطقه، اجرای طرح‌های خاص و فعالیت‌هایی با کیفیت بالا و استانداردهای ملی و بین المللی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد کیش است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با بیان اینکه معیار و شاخص‌های ما برای انتخاب طرح‌های گردشگری و عمرانی تعریف شده و مشخص است افزود: از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی نیز انتظار می‌رود در مقوله تأمین منابع مالی مشخص و شفاف بوده و با نگاهی ملی طرح‌های منحصر بفرد و خاص با استانداردهای بالا را در جزیره کیش اجرا کنند.

وی طرح گردشگری ونیز کیش را طرحی جذاب برای این جزیره برشمرد و افزود: افراد زیادی متقاضی اجرای طرح‌های خاص نظیر این طرح در جزیره زیبای کیش هستند و اولویت با سرمایه گذارانی است که در مقوله تأمین اعتبار و اجرای استانداردهای ملی و بین المللی جدیت و توان تخصصی لازم را داشته باشند.

یعقوبی مدیر عامل شرکت مهان ساحل سازه کیش و سرمایه گذار طرح پیشنهادی ونیز کیش نیز با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های خاص در جزیره کیش برای افزایش ورود گردشگران گفت: طرح‌هایی چون ونیز کیش می‌تواند به عنوان یک جاذبه نوین گردشگری تمایل گردشگران بین المللی را برای سفر به این منطقه و مدت اقامت آنها را افزایش دهد.

به گفته وی طرح ونیز کیش، یک مجموعه بزرگ گردشگری تجاری شامل بخش‌های جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید، هتل و اماکن اقامتی و پذیرایی و ویلاهای شخصی است که با معماری زیبا در بخش غربی جزیره کیش ساخته می‌شود. در این طرح که اجرای آن در مجاورت ساحل موجب توسعه بخش غربی جزیره کیش می‌شود آب دریا از طریق کانال‌هایی در سطح مجموعه به گردش درآمده و ضمن حفاظت کامل از اکوسیستم ساحلی فضای زیبایی را برای گردشگران ایجاد می‌کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار