gardeshban.ir

طرح ساماندهی خانه‌های اجاره‌ای شبانه در جزیره گردشگری کیش با هدف ارایه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران و مسافران با همکاری دستگاه‌های مختلف برای اولین بار به اجرا گذاشته شد.
کد خبر: ۱۴۷۹۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸-1398 April 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
سروان محمدعلی ابراهیمی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش ضمن اشاره به اجرای طرح ساماندهی، سازماندهی و قانونمندسازی روند اجاره منازل مسکونی شبانه یا موقت در این جزیره گفت: یکی از شاخصه‌های بارز جزیره کیش که همواره از سوی مسئولان، مردم و گردشگران مورد تاکید قرار گرفته است موضوع امنیت و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران است، این در حالی است که خانه‌های شبانه غیرمجاز فاقد هرگونه ضمانتی در جهت ارائه خدمات بهینه و تأمین آسایش و امنیت افراد متقاضی هستند.

سروان ابراهیمی با بیان اینکه با ساماندهی خانه‌های شبانه می‌توان امنیت مسافران و گردشگران را تأمین کرد به ایرنا گفت: با این اقدام ضمن نظارت بر این مراکز و پیشگیری از ناهنجاری‌ها، خدماتی مطلوب به گردشگران ارائه می‌شود.

سروان محمد زنگانه معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کیش در خصوصی چگونگی اجرای ساماندهی منازل اجاره‌ای گفت: آمارگیری و ثبت این منازل، نخستین مرحله اجرای این طرح است لذا بر اساس شیوه نامه تدوین شده به عنوان فراخوان از همه مالکان خواسته می‌شود با مراجعه به معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به ثبت منازل خود در این سامانه و اخذ مجوز لازم اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح تمامی منازل اجاره‌ای شبانه در کیش باید مجوز فعالیت داشته باشند، در غیر این صورت به شکل قانونی با آنها برخورد می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار