gardeshban.ir

مدیر پایانه مرزی آستارا گفت: امسال تا پایان خرداد ۴۵۲ هزار و ۷۸۱ گردشگر و مسافر داخلی و خارجی از این پایانه تردد کرده اند که در همسنجی با مدت مشابه پارسال، ۷۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۴۸۷۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸-1398 April 19
گردشبان (gardeshban.ir) :

منصور بابایی روز چهارشنبه در نشست خبری در پایانه مرزی آستارا افزود: به صورت میانگین روزانه چهار هزار و ۹۰۰ نفر از مرز این شهرستان تردد می کنند و این پایانه در حوزه حمل و نقل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه ۲۱ هزار و ۲۵۹ دستگاه کامیون برای صادرات و واردات کالا از مرز زمینی این شهرستان تردد کرده و ۱۰ هزار و ۷۶۳ دستگاه برای خروج بار و ۱۰ هزار و ۴۹۶ دستگاه کامیون برای ورود بار بوده است.

وی ادامه داد: نسبت به مدت مشابع سال قبل، تعداد کامیون‌های وارد شده، هفت درصد افزایش و تعداد کامیون‌های خارج شده ۱۴ درصد کاهش یافته است.

مدیر پایانه مرزی آستارا بیان کرد: در قالب طرح جامع ساماندهی پایانه مرزی ساخت پاسگاه، پل مرزی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و بهسازی مسیر تردد کامیون‌ها در دستور کار است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سومین مرز پرتردد کشور است و سالانه بیش از یک میلیون مسافر داخلی و خارجی از آن تردد می‌کنند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار