gardeshban.ir

مدیر آموزش و پرورش آستارا از اسکان سه هزار مسافر فرهنگی در قالب ۸۰۰ خانوار از نقاط مختلف کشور در ۲۱ مدرسه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۷۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸-1398 April 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
سجاد موسوی روز چهارشنبه گفت: ۵۲ عامل اجرایی ستاد اسکان مسافران فرهنگی آستارا مستقر در مدرسه عدالت این شهرستان، پذیرش و ساماندهی مسافران را از ۲۶ خرداد آغاز کرده اند و بیشتر مسافران از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل هستند.

وی افزود: ۱۸۴ کلاس با امکانات فرش، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و سیستم سرمایشی و خانه معلم نیز با شش اتاق و ۲۲ تختخواب برای اسکان مسافران آماده شده است.

وی یادآور شد: مسافران فرهنگی از مناطق مختلف کشور می توانند تا اول شهریور ماه با مراجعه به نشانی اینترنتی www.eskan.medu.ir محل اقامت خود را در آستارا تعیین کنند و هفت مدرسه برای رزرو اینترنتی آماده است.

موسوی بیان کرد: ۲۰ هزار جلد دفترچه معرفی جاذبه‌های گردشگری آستارا و استان گیلان بین مسافران فرهنگی در تعطیلات تابستانی توزیع می شود.

در تعطیلات تابستان سال گذشته، ۴۵ هزار و ۲۴۱ مسافر فرهنگی در قالب ۱۰ هزار و ۴۶۶ خانوار در مدارس آستارا اسکان یافته بودند و این شهرستان از نظر اسکان مسافران فرهنگی رتبه نخست استان را کسب کرده بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، واقع شده و مرکز آن با جاذبه های گردشگری طبیعی، اقتصادی و تاریخی، جزو ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار