gardeshban.ir

جشنواره تابستانی ۲۰۲۰ در سه مرحله شب‌های جنوب، شادپیمایی بزرگ خانواده‌های کرمانی و نمایشگاهی در کرمان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۴۹۳۴
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸-1398 April 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
 جشنواره ۲۰ - ۲۰ طی سه دهه، در قالب برنامه‌های صحنه‌ای، خیابانی و نمایشگاهی برای چهار منطقه مختلف شهر توسط شهرداری کرمان تعریف شده و برنامه های آن به صورت عمده از عصر تا انتهای شب برگزار می‌شود.

برنامه‌های دهه نخست این جشنواره، از ۲۰ تیرماه تا ابتدای مرداد ادامه دارد، که از برنامه های این دهه می توان به جشنواره بزرگ شب‌های جنوب در مجموعه ورزشی امام علی (ع) در تقاطع بلوار غدیر یک و بلوار رضوان با همکاری استان‌های هرمزگان و بوشهر، برنامه افتتاحیه جشنواره با حضور گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان و جمعی از هنرمندان کشور و استان اشاره کرد و همچنین برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، سوغات، آثار هنری و غرفه‌های ویژه خدمات شهری از برنامه‌های جنبی این دهه است.

مکان برگزاری جشنواره در دهه دوم از ابتدای مرداد در بلوار ۲۲ بهمن حدفاصل چهارراه شعبانیه تا شهربازی کرمان برگزار می‌شود و این دهه با عنوان شادپیمایی بزرگ خانواده‌های کرمانی با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی با رویکرد کودکان و نوجوانان شاد به همراه خانواده همراه است.

هر شب در دهه دوم جشنواره ۲۰ - ۲۰ از ساعت ۲۱ تا ۲۴ شب یک جنگ شادی در محل شهربازی کرمان به صورت رایگان اجرا می‌شود.

برنامه‌های دهه سوم از روز یکم تا دهم مردادماه، با عنوان شادپیمایی بزرگ خانواده‌های کرمانی در بلوار ۲۲ بهمن شهر کرمان اجرا می‌شود و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی با رویکرد اصلی کودکان و نوجوانان در این دهه پیگیری خواهد شد.

هدف برنامه‌های دهه سوم جشنواره ۲۰ - ۲۰ نیز از دهم تا بیستم مردادماه، با برگزاری همایش عمومی دوچرخه‌سواری، مسابقه قوی ترین مردان استان کرمان، برنامه شوی لیزری و جشنواره دیوارنگاره‌های شهری جوانان کرمانی هستند.

همچنین محتوای برنامه‌های دهه سوم جشنواره ۲۰ - ۲۰ شهر کرمان برگزاری نمایشگاه و فستیوال خودروهای کلاسیک کشور برای بازدید عموم مردم است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار