gardeshban.ir

رفیعی کارشناس هواشناسی خنک‌ترین مرکز را استان زنجان و گرمترین استان را اهواز پیش بینی کرد.
کد خبر: ۱۴۹۵۰
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸-1398 April 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
کبری رفیعی کارشناس هواشناسی، در خصوص وضعیت آب و هوایی کشور طی روز‌های آینده گفت: طی دو روز آینده در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق جنوب سیستان و بلو چستان برخی از مناطق هرمزگان جنوب استان کرمان همینطور در برخی مناطق سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین طی این دو روز در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین و البرز نیز رگبار و رعد و برق رخ میدهد و از روز دوشنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف با افزایش نسبی دما خواهد بود.

رفیعی ادامه داد: طی این مدت در نوار شرقی کشور به ویژه در نوار شرقی کشور در شمال سیستان و بلوچستان در منطقه‌ی زابل هم وزش باد شدید خواهد بود که گاهی سبب گرد و خاک و کاهش دید افقی در این منطقه خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی حداکثر دمای امروز تهران را ۴۰ درجه بالای صفر و حداقل دمای فردا صبح تهران را ۲۹ درجه بالای صفر پیش بینی کرد و در خصوص وضعیت هوای پایتخت طی امروز و روز آتی نیز گفت: تهران هم امروز آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود گاهی وزش باد را خواهد داشت که البته در ساعت‌های بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد در تهران داریم باد و گرد و خاک نیز وجود دارد.

رفیعی افزود: خنک‌ترین مرکز استان زنجان با دمای حداقل ۱۱ درجه بالای صفر و گرمترین مرکز استان دیروز اهواز با دمای حداکثر ۴۷ درجه بالای صفر گزارش شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار