gardeshban.ir

خرید در ترکیه و در شهر بزرگی مثل آنکارا، تجربه‌ای جذاب و فراموش‌نشدنی است. آنکارا مراکز خرید زیادی دارد که از آن‌ها می‌توانید بهترین محصولات را از برندهای مشهور داخلی و خارجی خریداری کنید.
کد خبر: ۱۴۹۷۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸-1398 April 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
آنکارا  شهری مهم در ترکیه، مراکز تجاری زیادی دارد. تنوع این مراکز و محصولات آن‌ها به قدری زیاد است که حتی با کمترین بودجه می‌توانید خرید کنید. فروشگاه‌های مدرن بیشتر در خیابان‌های Kızılay و Tunalı Hilmi قرار دارند، مثلا مرکز خرید بزرگ و مشهور کاروم که در انتهای این خیابان واقع شده است. در ادامه با تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید این شهر آشنا می‌شویم. در این مراکز خرید مدرن علاوه بر خرید بهترین محصولات و سوغات، می‌توانید از امکانات تفریحی مختلف استفاده کنید و چند ساعتی را با خیال راحت به گشت و گذار و خرید بگذرانید. چون این مراکز معمولا به غیر از فروشگاه، امکانات دیگری مثل رستوران و کافه و فست فود و حتی زمین بازی مخصوص بچه‌ها دارند.

مرکز خرید آنکامال (ANKAmall)

مرکز خرید آنکامال، دومین مرکز خرید بزرگ ترکیه است. این مجموعه مساحتی معادل ۱۷۶ هزار مترمربع دارد. این مرکز خرید در سال ۱۹۹۹ تحت عنوان مرکز خرید میگروس آغاز به کار کرد و با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد. به دلیل استقبال خوب بازدیدکنندگان از این مجموعه، پروژه‌هایی برای گسترش مرکز خرید انجام شد و مرکز خرید بزرگتر و جدیدتر در سال ۲۰۰۶ بازگشایی شد و نام آنکامال را انتخاب شد. شعار این مرکز، «مرکز خریدی برای ترکیه» است. این مجموعه بیش از ۳۳۰ فروشگاه از بهترین برندهای دنیا دارد. پارکینگ رایگان با ظرفیت ۶ هزار ماشین، کافه، رستوران، سالن سینما و محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان از دیگر امکانات این مجموعه‌ی تجاری کامل است. هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید از این مرکز تجاری دیدن کنید. این مرکز میزبان بسیاری از برندهای مشهور داخلی و بین‌المللی است و بعضی از آن‌ها اولین شعبه‌ی خود را در ترکیه در این فروشگاه افتتاح کرده‌اند.

از مشهورترین برندهایی که در این مرکز خواهید دید، می‌توان به منگو، جک اند جونز، زارا، اچ اند ام، فلو، مودو سیتی، باینر و... اشاره کرد. در این مرکز خرید می‌توانید در کمال آرامش بهترین محصولات را خریداری کنید. خرید و گشت و گذار در این مجموعه‌ی تجاری، به یکی از بهترین خاطرات سفرتان تبدیل می‌شود.

آشنایی با چند مرکز خرید مهم آنکارا/تصاویر


مرکز خرید آرکادیوم (Arcadium)

مرکز خرید آرکادیوم، یک مرکز تجاری بزرگ است که مجموعه‌ای از بهترین برندها و فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات متنوع از قبیل کفش و پوشاک، زیورآلات و اکسسوری، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و کافه رستوران را گرد هم آورده است. تنوع فروشگاه‌های این مجموعه، سلیقه‌ها و نیازهای مختلف را پوشش می‌دهد. مثل بسیاری از مراکز خرید بزرگ دنیا، فقط جایی برای خرید نیست و در واقع یک مرکز تفریحی کامل است. این مرکز، سینما هم دارد که در آن می‌توانید چند ساعتی را به تماشای فیلم بگذرانید. وجود کافه‌ها و رستوران‌های متعدد، باعث می‌شود که با خیال راحت به گشت و گذار و خرید بپردازید و وقتی خسته شدید، دقایقی را در این کافه‌ها و رستوران‌ها استراحت کنید و نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ بخورید. سر زدن به این مجموعه، یک تجربه‌ی تفریحی کامل است. هم‌زمان با خرید می‌توانید از امکانات متعدد استفاده کنید و البته از خرید خود مطمئن باشید.

مرکز خرید آرمادا (Armada)

مرکز خرید آرمادا با کافه‌ها و رستوران‌های روباز و سالن کوچک سینما، علاوه بر مرکز تجاری، یک مرکز تفریحی کوچک است که می‌توانید ساعت‌ها در آن وقت بگذرانید. این مرکز خرید با افزودن یک بنای جدید، بزرگ‌تر شده و فضای اطراف دو ساختمان، پر از کافه و رستوران است. در این مرکز خرید هر آنچه که نیاز داشته باشید، پیدا می‌کنید. از پوشاک و متعلقات مد و زیورآلات گرفته تا لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و حتی لوازم منزل. سوغات و صنایع دستی، بخش دیگری از محصولات این مجموعه را تشکیل می‌دهد. این مجموعه‌ی تجاری را می‌توان در بین مراکز خرید میان‌رده قرار داد و قیمت کالاها در این مرکز، معقول و به‌صرفه است.

آشنایی با چند مرکز خرید مهم آنکارا/تصاویر


مرکز خرید بیلکنت سنتر (Bilkent)

مرکز خرید بیلکنت سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید آنکارا است. علاه بر فروشگاه‌های برندهای متنوع در زمینه‌های مختلف، این مجموعه امکاناتی مثل کافه و فودکورت، رستوران و سینما دارد. علاوه بر بهترین برندهای داخلی ترکیه، برندهایی از سایر کشورهای دنیا، بهترین محصولات خود را در این مرکز تجاری عرضه کرده‌اند. این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و در مجموع، آن را می‌توان در بین مراکز خرید میان‌رده دسته بندی کرد. پوشاک، اکسسوری، زیورآلات، لوازم آرایشی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی و هدیه و سوغات از محصولاتی است که می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. 

مرکز خرید گالریا (Galleria)

مرکز خرید گالریا در آنکارا اخیرا بازسازی شده است. بازسازی‌های انجام شده، باعث شده که این مجموعه‌ی تجاری ظاهری شیک‌تر و مدرن‌تر از سابق داشته باشد. این مجموعه جزو قدیمی‌ترین مراکز خرید این شهر است. ده‌ها فروشگاه در کنار چندین کافه و رستوران در این مرکز، آماده‌ی استقبال از بازدیدکنندگان و خریداران است.

آشنایی با چند مرکز خرید مهم آنکارا/تصاویر


مرکز خرید کاروم (KARUM)

مرکز خرید کاروم، یک مجموعه‌ی تجاری بزرگ است که امکانات و فروشگاه‌های زیادی دارد. انواع محصولات متنوع از برندهای داخلی و خارجی در این مجموعه پیدا می‌شود. پوشاک بانوان و آقایان، لباس‌های سنتی، اکسسوری و متعلقات مد، زیورآلات و جواهرات، ساعت، کیف و کفش، لوازم آرایش، هدیه و سوغات حتی لوازم‌التحریر و عینک در این مجموعه‌ی تجاری به فروش می‌رسد. رستوران، پارکینگ و سالن زیبایی و آرایشگاه از دیگر امکانات این مرکز تجاری است. هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید از این مجموعه بازدید کنید. رویدادهای فرهنگی مختلفی در این مجموعه به مناسبت‌های گوناگون برگزار می‌شود.

مرکز خرید اوپتیموم اوت‌لت (Optimum Outlet)

مرکز خرید اوتیموم اوت‌لت شاید بهترین مرکز خرید شهر نباشد، ولی تنوع قابل توجهی دارد و سلیقه‌ها و نیازهای مختلف را پوشش می‌دهد. از زیورآلات و لوازم آرایش گرفته تا کیف و کفش در این مجموعه پیدا می‌شود. با نام‌های مشهوری مثل اچ اند ام و زارا، وایکیکی و دفکتو در این مجموعه روبه‌رو خواهید شد. یک محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان دارد که در آنجا می‌توانید با مبلغ کمی بچه‌ها را سرگرم کنید و با خیال راحت خرید کنید. این مرکز خرید به خصوص در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌شود. چون یک مرکز خرید نسبتا ارزان است، بازدیدکنندگان زیادی دارد. از آنجایی که این مرکز تجاری یک اوت‌لت است، در فروشگاه‌های آن می‌توانید محصولات برندهای مختلف را با تخفیف‌های قابل توجه خریداری کنید و این تخفیف‌ها دائمی است و به دوره‌ی زمانی خاصی محدود نمی‌شود. در کافه‌ها، رستوران‌ها و فست‌فودهای این مجموعه می‌توانید استراحت کنید و غذا و نوشیدنی‌های لذیذ محلی و بین‌المللی بخورید.

مرکز خرید پانورا (Panora)

مرکز خرید پانورا، یک مجموعه‌ی تفریحی و تجاری است که پنج طبقه و پارکینگی با ظرفیت ۲۵۰۰ خودرو دارد. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز تجاری آنکارا است. تعدادی از خاص‌ترین بندهای بین‌المللی  و تعداد زیادی از برندهای داخلی در این مجموعه نمایندگی دارند. برندهای باربری و رولکس دو نمونه از برندهای مشهوری است که در این مجموعه‌ی تجاری نمایندگی دارند. این مرکز تجاری بزرگ، تعداد زیادی رستوران و کافه نیز دارد که در آن‌ها می‌توانید استراحت کنید و لذیذترین غذاها و نوشیدنی‌ها و دسرها را امتحان کنید.

این مجموعه به غیر از فروشگاه، دارای بخش تفریحی است. در این قسمت که جوی‌لند نام دارند، سالن بولینگ، میز بیلیارد، جدیدترین بازی‌های ویدیویی، محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان در اختیار بازدیدکنندگان این مجموعه‌ی تجاری قرار دارد. این مرکز در جنوب آنکارا قرار دارد و به راحتی از طریق ماشین شخصی در دسترس است. انتخاب‌های شما برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تقریبا محدود است؛ با مینی‌بوس یا اتوبوس می‌توانید خود را به این مجموعه برسانید. مجموعه‌ی سینمایی از دیگر امکانات تفریحی این مرکز است. تنوع فروشگاه‌های این مرکز بسیار قابل توجه است. محصولاتی از قبیل لباس ورزشی و لباس و تجهیزات شنا، متعلقات مد و اکسسوری، پوشاک بانوان، کیف و کفش، لوازم آرایشی برندهای مشهوری مثل ایوروشه و مک، عطر، لوازم و پوشاک ورزشی آدیداس و نایکی، ساعت و زیورآلات، اسباب‌بازی و لوازم و پوشاک کودکان، پوشاک آقایان از برندهایی مانند لاکوست و تامی هیلفیگر، لوازم برقی و الکترونیکی و دیجیتال، موبایل و لپتاپ و... در این مجموعه‌ی تجاری عرضه شده‌اند.

آشنایی با چند مرکز خرید مهم آنکارا/تصاویر


مرکز خرید نکست لول (Next Level)

مرکز خرید نکست لول در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده و یک مرکز تفریحی و تجاری است. از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب هفت روز هفته می‌توانید برای بازدید از این مرکز برنامه‌ریزی کنید. این مرکز تجاری، پارکینگی با ظرفیت ۱۵۰۰ خودرو دارد. در این مجموعه به گرمی از بازدیدکنندگان استقبال می‌شود. موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و معماری آن بسیار قابل توجه است. حوض‌های دکوری، کف‌های شیشه‌ای و بسیاری از المان‌های معماری و تزیینات داخلی این مجموعه، برای اولین بار در ترکیه اجرا شده است. وقتی نور آفتاب از پنجره‌های بزرگ به داخل این مرکز و روی آب‌نماهای آن می‌تابد، محیطی دلپذیر و آرام برای گشت و گذار و خرید را فراهم می‌کند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعددی در این مرکز نمایندگی دارند. سینما و تعدادی کافه و رستوران از امکانات تفریحی این مرکز است.

فروشگاه‌های مرکز خرید نکست لول تنوع بی‌نظیری از محصولات را عرضه می‌کنند. پوشاک بانوان از برندهای گپ، پوشاک آقایان از برندهای لاکوست و تامی هیلفیگر تنها چند نمونه از محصولاتی است که می‌توانید از این مرکز خرید، تهیه کنید.

اوت‌لت فروم آنکارا (Forum Ankara)

اوت‌لت فروم آنکارا، در دو طبقه و با ظرفیت پارکینگ ۳ هزار خودرو، میزبان خریداران است. این مجموعه در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده و از آن زمان به بعد به یکی از بهترین و محبوب‌ترین مقصدهای خرید در پایتخت تبدیل شده است. در این اوت‌لت برندهای مشهور دنیای مد مثل گوچی، دیور، دیزل، دی اند جی، آرمانی، پرادا و ایو سن لوران، محصولات خود را عرضه می‌کنند. این مجموعه فقط مرکز خرید نیست، بلکه آن را می‌توان مجموعه‌ی تفریحی و سبک زندگی نامید. این مجموعه از چندین بنا تشکیل شده است و  فواصل بین این بناها به نحوی طراحی شده که حال و هوای یک بازار روباز را تداعی می‌کند.

کافه و رستوران، بخش جدایی ناپذیر مراکز خرید مدرن است. در این مجموعه نیز تعدادی کافه و رستوران و فست‌فود وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها، دسرها و غذاها را امتحان کنید. این مرکز اوت‌لت دسترسی نسبتا راحتی دارد. در شمال آنکارا واقع شده و از هر جای شهر با وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانید خود را به اینجا برسانید. پوشاک بانوان از برندهای ایتالیایی، عطر و لوازم آرایش از برند ایو روشه، لوازم و پوشاک ورزشی از برند پوما، نمایندگی‌های الجی و مدیا مارکت در زمینه‌ی لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، نمایندگی سامسونگ و... چند نمونه از فروشگاه‌ها و محصولات این مرکز تجاری است.

مرکز خرید کنت‌پارک (Kentpark)

مرکز خرید کنت‌پارک یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی بزرگ است. این مرکز در شش طبقه و با پارکینگی با ظرفیت ۳۵۰۰ خودرو، یکی از بهترین مجموعه‌های تجاری شهر است. بعد از اینکه ساخت و ساز این مجموعه تکمیل شود، باشگاه ورزشی به وسعت ۶ هزار مترمربع و محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان به وسعت ۱۵۰۰ مترمربع خواهد داشت. سینما یکی دیگر از امکانات تفریحی این مرکز است. کافه و رستوران‌های متعددی در این مجموعه وجود دارد که بهترین غذاهای داخلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. در کافه‌ها می‌توانید استراحت کنید و بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها را امتحان کنید.

تنوع محصولات عرضه شده در این مرکز خرید بسیار قابل توجه است. متعلقات مد، پوشاک بانوان از برندهای گپ، جینز لب، کوتون، مادرکر، کیف و کفش، زیورآلات و ساعت، پوشاک آقایان از برندهای لاکوست و تامی هیلفیگر و لوازم الکترونیک و کالای دیجیتال از برندهای سونی و سامسونگ، در این مرکز تجاری عرضه شده است.


آشنایی با چند مرکز خرید مهم آنکارا/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار