gardeshban.ir

لندن شهری فوقالعاده زیبا که سزاور این است از بالا دیده شود. چشم‌انداز این شهر از نمای بالا، واقعا دیدنی و جذاب است.
کد خبر: ۱۴۹۸۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸-1398 April 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
لندن، شهری فوقالعاده زیبا که سزاور این است از بالا دیده شود. چشم‌انداز این شهر از نمای بالا، واقعا دیدنی و جذاب است. معماری این شهر طی هزاران سال، تکامل یافته و بر زیبایی این شهر افزوده است. شارد، بزرگ‌ترین برج لندن با ارتفاع 310 متر، شبیه به یک شهر عمو بر زمین است. این ساختمان عظیم شامل دفتر کار، رستوارن‌های بین‌المللی، خانه‌های منحصر به فرد و هتل‌های لوکس پنج ستاره است که در دسترس عموم است. 

با قرار گرفتن در این برج، تقریبا می‌توان تمام لندن را از چشم‌اندازی زیبا و باور نکردنی دید. این برج هرمی شکل دارای 95 طبقه است. این سازه‌ی عظیم شیشه‌ای، چشم‌اندازی 360 درجه در اختیار شما خواهد گذاشت.

موقعیت برج شارد

در نزدیکی ایستگاه لندن بریج و همچنین در میان وست عند، وست مینستر، South Bank و اسکله کانری قرار دارد. این بدان معنا است که دسترسی به دیگر جاذبه‌های زیبای شهر از این برج بسیار راحت است. 

بازدید از برج شارد

از طریق پله‌های ورودی به طبقه بالا می‌روید. در دفاتر بلیط تهیه کرده، از خطوط چک‌های امنیتی عبور کرده و به بالا می‌روید. معمولا صف‌های طولانی و خسته‌کننده  ای وجود نخواهد داشت. از طریق آسانسور به بالای برج می‌روید تا از جای مخصوص، نظاره‌گر این شهر زیبا باشید. در این مکان تلسکوپ‌هایی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد تا دور دست‌ها را ببنید. در طبقه 72، امکان دیدن شهر در فضای باز وجود دارد. 

- ورودی در خیابان وندرل، لندن SE1 است.

- نزدیک‌ترین ایستگاه: لندن بریج.

- می‌توانید از حمل و نقل عمومی هم استفاده کنید.

- باید از قبل برای تهیه بلیط اقدام کرده و رزرو را انجام دهید. به منظور مدیریت صف و تعداد بازدید‌ککندگان، در هر روز میزان خاصی بلیط به فروش می‌رسد. 

- تلفن تماس: +44 (0)844 499 7111

- ساعت باز شدن: روزانه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به جز روز کریسمس.

- وب سایت رسمی: www.theviewfromtheshard.com


از برج شارد لندن چه می دانید؟/تصاویر

از برج شارد لندن چه می دانید؟/تصاویر

از برج شارد لندن چه می دانید؟/تصاویر

از برج شارد لندن چه می دانید؟/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار