gardeshban.ir

درخت آوازه خوان یکی از سازه های عجیب در جهان است که در انگلیس قرار دارد و با صدای باد موسیقی دلنوازی را به همراه دارد. بریتانیا به خاطر معماری سنتی و غیرمعمولش مشهور است. مجسمه موزیکال در نقطه مرکزی برنلی به طور حتم جمعی خوب است.
کد خبر: ۱۴۹۹۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸-1398 April 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
مجسمه 10 فوتی که دارای نیروی باد است و متشکل از لوله های چرخشی شبیه به شکل یک درخت خمیده است. باد ثابت که از میان لوله ها می وزید، صدای وهم اور را ایجاد می کرد. دیدن این درخت جالب و دید خوب است.


درخت آوازه خوان؛سازه ای عجیب و دیدنی در انگلستان/عکس

درخت آواز خوان که تصاویرش را در این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده می کنید با استفاده از لوله های فولادی گالوانیزه بنا شده به دلیل ویژگی های زیبایی شناختی و برای کوک کردن لوله ها.

صدا تولید شده نه تنها بخاطر طول، بلکه در زیر شکاف های باریک و سوراخ های تنگ لوله های خاص متفاوت است. از آنجا که لوله ها به سمت باد خم می شوند، آهنگ صدای آهسته ایجاد می کند، که به گوش بازدیدکنندگان غمگین زده می شود.
این درخت فلزی پیچ خورده توسط مایک توکین و آنا لیو، به عنوان بخشی از پروژه ی مجسمه یا نقطه برجسته سراسر حومه شهر ایالت لانکاشایر طراحی شده بود. این پروژه توسط شبکه هنرهای محیط زیست لانکاشایر آغاز شد.

این درخت فلزی برنده جایزه ملی عالی معماری، زاییده فکر موسسه سلطنتی معماران بریتانیا (Royal Institute of British Architects)شد. در نتیجه جاذبه گردشگری قوی و موثر است.

این مکان خاص، به عنوان محل انتشار مجدد سایت و ایستگاه انتقال انتشار استفاده می شود. این ایستگاه از ساختمان های آجری خراب و خطوط تلگراف غیر فعال استفاده می کرد ایستگاه از هم جدا شد و خطوط استفاده نشده برای بازیافت قطع شد در حال حاضر، این درخت فلزی در چشم انداز سرد و چرخان تپه های پنین یا زنجیره پنین قرار دارد.

Panopticonsis اصطلاحی است که جرمی بنتم، فیلسوف قرن 19، و به معنی یک وسیله یا فضا که نمای وسیع از مناظر را فراهم می کند ابداع شد. غیر از درخت فلزی، سه وسیله دیگر در سراسر چشم انداز پراکنده شد . مجسمه ها به ترتیب توسط کاترینا ، سوفی (هنرمند)و جو (معماری)و جان کندی (معمار طراحی شده اند.

نام این مجسمه نیز از مجموعه تلویزیونی بی بی سی در دهه های 1960 یا اوایل دهه 1970 به همین نام تجلیل شد. سریال "درخت آواز خوان " یک سریال تلویزیونی بریتانیایی است که برای ایجاد حالت روحی مورد استفاده قرار می گیرد که تقریبا منطبق با نویز / صدای تولید شده توسط این درخت است.

این فیلم اغلب به عنوان یکی از عجیب ترین کودکان ترسان در دنیا توصیف می شود. این برنامه تلویزیونی واردات آلمان شرقی در مورد یک شاهزاده و شاهزاده خانم بود، تعداد زیادی از موجودات جادویی صحبت می کردند و گریم صورت گرفت و این یک فیلم مذهبی شد که کودکان بریتانیایی یک نسل را به وحشت انداخت. این فیلم در ابتدا قرار بود تنها یک فیلم سینمایی باشد در نهایت تقسیم شد و سپس به عنوان یک مجموعه کوچک سه بعدی در تلویزیون سال 2004، پخش شد.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار