gardeshban.ir

کارشناس هواشناسی گفت: تهران در بعدازظهر امروز وزش باد و افزایش ابر را خواهد داشت و همچنین حداکثر دمای تهران ۴۰ درجه و حداقل دما نیز فردا صبح ۲۷ درجه بالای صفر گزارش شده است.
کد خبر: ۱۴۹۹۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸-1398 April 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
کبری رفیعی کارشناس هواشناسی صبح امروز، گفت: امروز در مناطق شرق اردبیل، سواحل دریای خزر و غرب خراسان شمالی بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وی افزود: بعداز ظهر امروز در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب هرمزگان و شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است. همین شرایط را در روز‌های دوشنبه و سه شنبه بعد از ظهر در ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های اصفهان و چهارمحال بختیاری خواهیم داشت.

رفیعی ادامه داد: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور تداوم باد شدید را داریم که در مناطق مستعد سبب گرد وخاک خواهد شد که طی این مدت مناطق مرکزی کشور مثه استان‌های سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی، شمال اصفهان، یزد و هچنین بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب کشور در ساعت‌های بع از دظهر وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده که گاهی سبب گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا نیز خواهد شد.

وی در خصوص نوسانات دمایی گفت: امروز برای سواحل دریای خزر و شرق اردبیل و غرب خراسان شمالی کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه پیش بینی شده، اما همین مناطق از روز سه شنبه مجددا افزایش نسبی دما را دارند.

این کارشناس افزود: تهران در بعد از ظهر امروز وزش باد و افزایش ابر را خواهد داشت و همچنین حداثر دمای تهران ۴۰ درجه و حداقل دما نیز فردا صبح ۲۷ درجه بالای صفر گزارش شده است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار