gardeshban.ir

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از افزایش ۸۰ درصدی بازدیدکنندگان خارجی از این موزه خبر داد و گفت: اگر با دنیا حرف بزنیم بسیاری از اختلافات به دوستی تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۴۹۹۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸-1398 April 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشست تخصصی گردشگری، محور تعامل سازنده با جهان که پیش از ظهر روز ۲۳ تیر ماه در سالن هویزه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: سفر جزو زندگی انسان است. فضای فشرده زمان و سختی زندگی در عصر مدرنیه انسان را تسخیر می کند بنابراین برای ایجاد زندگی سالم سفر ضرورت پیدا می‌کند؛ پس اگر تعاملات مستقیم ملت‌ها نباشد، واقعیت‌هایی که متاثر از رسانه است، نگاه دیگری را به جامعه تزریق خواهند کرد.

جعفری ادامه داد: قدرت‌های بزرگ می‌خواهند ملت‌ها با زاویه‌دید آن‌ها دنیا را ببینند. اگر ما بنشینیم و با دنیا صحبت کنیم، بسیاری از اختلاف‌ها به دوستی تبدیل می‌شود.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امروز انتشار اندیشه متعالی، رسالت ما در جمهوری اسلامی است که با ارتباط بی‌واسطه و صنعت گردشگری می‌توانیم آن را محقق کنیم لذا با کسانی در مجموعه وزارت خارجه، سازمان گردشگری، شهرداری تهران در این زمینه فعالیت می‌کنند باید به همگرایی برسیم.

جعفری افزود: میزان بازدیدکنندگان خارجی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است. ما باید به یک اشتراک تفکر برسیم چراکه ارتباط بین ملت‌ها امروز از هر زمانی مهم‌تر است. یکی از راه‌های برون‌رفت از وضعیت تحریم‌ها، تقویت گردشگری است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار