gardeshban.ir

I travel یک سیستم اطلاعاتی پیچیده برای مدیریتی موثر در آژانسهای مسافرتی است. I travel یک سیستم خدماتی است که استفاده می شود و فقط لازم است که شما هزینه اشتراک ماهیانه آن را بپردازید.
کد خبر: ۱۵۰۰۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸-1398 April 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
I travel یک سیستم اطلاعاتی پیچیده برای مدیریتی موثر در آژانسهای مسافرتی است. I travel  یک سیستم خدماتی است که استفاده می شود و فقط لازم است که شما هزینه اشتراک ماهیانه آن را بپردازید.

با I travel شما می توانید:

یک محصول گردشگری را ایجاد و وارد آن شوید.

با استفاده از امکانات و پشتیبانی I travel می توانید خدمات توریستی متنوعی را ایجاد نماید (هتلها، قایقها، آپارتمانها، ویلاها و تورهای مسافرتی و غیره).

امکان معرفی خدمات به همراه توضیحات شامل: عکس، لیست قیمت، خدمات اصلی و جانبی، تخفیفها  و ظرفیتهای موجود (در صورت وجود) نشان داده می شود.



امکان فروش خدمات توریستی را از طریق اینترنت یا تلفن (B2C).

همه خدمات شما به آسانی در اینترنت منتشر می شوند و شما به بازدیدکنندگانتان این امکان را می دهید تا وب سایت شما را پیدا کنند و محل اقامت مناسب یا تور خود را رزرو کنند.

اگر شما ظرفیتهای خاص خودتان را دارید یا با کارپردازتان بر روی سهم پایه خاصی کار می کنید، ممکن است امکان رزرو مستقیم و پرداخت از طریق کارتهای اعتباری برای مهمان ایجاد می شود. در غیر این صورت بازدیدکنندگان از وب سایت می توانند سوال کنند و پس از دریافت پیشنهاد آن را پرداخت نمایند. همچنین I travel امکان خرید را برای مشتریانی که همچنان از  رزرو کلاسیک (رزرو تلفنی یا مراجعه مستقیم به دفتر) استفاده می کنند را نیز پشتیبانی می کند.

می توانید خدمات توریستی را به شرکا و همکاران تان بفروشید(B2B).

شرکای شما را قادر می سازد تا به اطلاعاتی سریع دست پیدا کنند، شما هم می توانید یک کد دسترسی برای هر شریک ایجاد کنید تا به راحتی  بتوانند به پیشنهاد شما دست پیدا کنند و محصولی را رزرو کنند.

مراحل رزرو کردن را نگاه کنید و تمام اسناد پشتیبانی را تهیه نمایید.

مراحل رزرو کردن را از لحظه ای که مشتری سوالی می کند یا رزروی را انجام می دهد ( بوسیله تلفن، به صورت انلاین یا با آمدن به آژانس) تا لحظه ای که  کارپرداز صورتحسابهای شما را برای انجام خدمات سفارش شده می فرستند، دنبال کنید.  در کل جریان رزرو کردن، شما اطلاعات مختلفی درباره رزرو کردن می توانید بدست آورید ( مشتری، مهمان، رزرو اقامتگاه، قیمت، میزان پرداختها، تفاوت قیمت و غیره ) I travel ایجاد اسنادی را که در طی کار رزرو کردن پیش می آید را پشتیابنی می کند: پیشنهادات، پیش فاکتورها، صورت حسابها، اسناد، آگهی ها، رسیدهای پول.

گروههای مهمان را مدیریت کنید.

I travel به شما کمک می کند تا آسانتر یک تور یا یک رویداد را سازماندهی کنید. تورممکن است شامل مراحل مختلفی از جمله چندین اقامتگاه متفاوت ( هتل، ویلا، اقامتگاه شخصی، اتاق ویژه تخت خواب دار و مجلل) یا وسیله حمل و نقل ( اتوبوس، هواپیما) باشد. محاسبه کردن قیمت فروش با وارد کردن قیمت خالص همه خدمات که در یک تور هستند به اضافه دستمزد یا هزینه های خودتان آسان است. شما می توانید گزارش رومینگ یا لیست اتوبوس یا هواپیما را در هر زمانی که بخواهید بدست بیاورید. سپس اسناد گروهی تهیه کنید و صورتحسابهای فروشنده را برای دیدن تفاوت واقعی قیمت ببینید.

گزارشهای متفاوتی را آماده کنید.

گزارشهای متفاوت روزانه، ماهانه و یا سالانه،  تهیه و بررسی کنید (بودجه، تفاوت قیمت، تعداد رزرو کردنها، تعداد میهمانان) و دیدی واقعی نسبت به کارو تجارت تان بدست بیاورید.

کار رزروکردنتان را با نرم افزارهای ویژه ساماندهی کامل کنید.

می توانید با سیستم محاسبه کنده I travel روند کار را کامل کنید، و بنابراین به طور شگفت انگیزی زمانتان را صرفه جویی می کنید و اشتباهات احتمالی را نیز کاهش می دهید.

به دفاتر متعددی متصل شوید.

با توجه به اینکه I travel یک سیستم مرکزی است، یا این اطلاعات در سرور مرکزی ذخیره می شود یا همه تغییرات ایجاد شده بر روی اسناد در یک شاخه، در تمام شاخه ها قابل مشاهده است.

محتوای وب سایتتان را ویرایش کنید.

علاوه بر انتشار همه خدمات در اینترنت، با کمک  واحد CMS، احتمال ویرایش کردن محتوای وب سایت تان وجود دارد.

پیشنهادهای ویژه را اضافه کنید و همه انها را در اینترنت منتشر کنید.

همه فعالیتها ( دقیقه اول، دقیقه آخر، پیشنهادهای ویژه) به راحتی در اینترنت منتشر می شوند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار