gardeshban.ir

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه خط دوم انتقال گاز اردبیل پیگیری و در الویت اقدامات مسئولان استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۵۰۴۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸-1398 April 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
مسعود امامی یگانه در آئین معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها و طرح‌های اولویت دار راه اندازی خط انتقال جدید در پارس آباد مغان برای تأمین گاز منطقه آزاد تجاری و صنعتی و شهرک‌های گلخانه‌ای است که مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین احداث خط انتقال گاز به پروژه پتروشیمی آرتا انرژی اردبیل در دستور کار قرار گرفته و امید است این طرح‌ها و برنامه‌ها بزودی تحقق یابد.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: احداث ساختمان شرکت گاز در شهرهای جدید باید در دستور کار قرار بگیرد تا از مراجعه مکرر شهروندان به مرکز استان جلوگیری شود.

امامی افزود: در سفر آتی رییسجمهوری به اردبیل چند پروژه گازرسانی با ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مدیریت مصرف گاز را یادآور شد و گفت: نیازمند تدوین یک برنامه جامع و مشخص برای بازنگری در ساخت و سازها و مدیریت مصرف بهینه انرژی در استان هستیم.

وی گفت: شرکت ملی گاز یکی از شرکت‌های توانمند و فعال در خاورمیانه محسوب می‌شود و در کنار توسعه اقتصادی و اجتماعی می‌تواند در ایجاد رفاه عمومی نقش بزرگی را ایفا کند.
در این آئین از زحمات فیروز خدایی قدردانی و سردار اسماعیلی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان اردبیل معرفی شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار