gardeshban.ir

آسیا، قاره پهناوری بوده که از شرق تا غرب آن کشورهای بسیاری با فرهنگ های مختلف وجود دارند.
کد خبر: ۱۵۰۴۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸-1398 April 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
یکی از کشورهای جنوب شرقی این قاره، کشور میانمار است. میانمار از جمله کشورهای تحت استعمار کشور انگلیس بوده که اتفاقات تاریخی بسیاری را تجربه کرده است. اگر قصد سفر به میانمار را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با در کنار تاریخچه، شما را با جاذبه های گردشگری میانمار نیز آشنا کنیم که تماشای جاهای دیدنی میانمار در این سفر خالی از لطف نخواهد بود.میانمار


اتحادیه جمهوری میانمار در گذشته برمه نام داشته است. شهر نایپیداو پایتخت میانمار است. این کشور از نظر وسعت در رده 40 دنیا قرار گرفته و حدود 60 میلیون نفر در آن سکونت دارند. مردم این کشور به زبان برمه ای حرف می زنند و از کیات به عنوان پول رسمی استفاده می کنند. 

مردم میانمار بیشتر از قوم برمه ای هستند و بسیاری از آن ها مذهب بودایی دارند. میانمار برای مدت طولانی تحت استعمار انگلیس بود و بعد از آنکه از استعمار خارج شد، حکومت نظامی بر سر کار آمد که این حکومت نزدیک به 50 سال حضور داشت، پس مردم این کشور در این چند سال طعم دموکراسی را نچشیدند. این حکومت تا سال 2011 پا برجا بود و بعد از آن حکومت نیمه نظامی بر سر کار آمد. 

با توجه به تمامی این موارد، میانمار کشور صنعتی نشد و در همین راستا طبیعت آن بکر باقی ماند و جاذبه های طبیعی بسیاری دارد. مردم این کشور بسیار صمیمی و گرم هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا به گردشگران خوش بگذرد. میانمار هنوز تبدیل به کشور توریستی نشده و در حال حاضر به دلیل بکر بودن، مکان بسیار مناسبی برای سفر و گردشگری است.


در این کشور جاذبه های طبیعی بسیار و همچنین دست نخورده ای وجود دارند. از جمله شهرهای این کشور که باید به آن ها سفر کنید، یانگون، پاهان و مالاماین است. یکی از بهترین تفریحاتی که بیشتر در این شهرها با آن ها آشنا می شوید، قایق سواری بین مالاماین و پاهان است. در مسیر بین این دو شهر که سوار قایق می شوید، مناظر بسیار زیبا، روستاهای متفاوت، چندین پاگودا و همچنین قایق های ماهیگیری را مشاهده می کنید. 

در شهر مالاماین، جاذبه مهمی به نام کیاکتانلان وجود دارد که در واقع یک پاگودای بسیار بزرگ است. از جمله تفریحاتی که با قایق می توان انجام داد، دریاچه اینل است. در این دریاچه که یکی از جاذبه های گردشگری میانمار هست، قسمت های مختلفی مانند گل های نیلوفر، معبدها، بازار شناور و همچنین رقص محلی وجود دارد. یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی این کشور باگان است که در آن 4 هزار پاگودا وجود دارند. این معابد هر کدام جذابیت های خاص خود را داشته که پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها دیدن کنید.


سفر به میانمار؛ کشور پر جاذبه کمتر تبلیغ شده/عکس

سفر به میانمار؛ کشور پر جاذبه کمتر تبلیغ شده/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار