gardeshban.ir

کافه باز/
در این گزارش سعی بر این است که به معرفی چند کافی شاپ جذاب شیراز بپردازیم تا شما بتوانید از داشتن یک صبح یا عصر زیبا برخوردار باشید.
کد خبر: ۱۵۲۱۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸-1398 April 30
گردشبان (gardeshban.ir) : در این گزارش سعی بر این است که به معرفی چند کافی شاپ جذاب  شیراز بپردازیم تا شما بتوانید از داشتن یک صبح یا عصر زیبا برخوردار باشید.

کافه فردوسی

نشانی: خیابان فردوسی، پلاک ۱۹۴

چند کافه جذاب شیراز را بشناسیم

کافه فردوسی در قلب شیراز جای دارد و به یادبود حکیم ابوالقاسم فردوسی (شاعر نامی ایران) نامگذاری شده است. در منوی این کافه‌ دمنوش‌ها و غذاهای اصیل ایرانی در کنار غذاهای گیاهی سرو می‌شوند و مشتریان می‌توانند از اینترنت بی‌سیم (WiFi) کافه نیز به راحتی استفاده کنند. علاوه بر این، چیدمان داخلی کافه نیز برگرفته از سبک معماری ایرانی است.

کافه هدایت

نشانی: بیست متری سینما سعدی، خیابان خیابان هدایت، نبش کوچه چهارم
چند کافه جذاب شیراز را بشناسیم

کافه‌ای کوچک و در عین حال دارای فضایی صمیمی که انواع مختلفی از غذاهای گیاهی و غیرگیاهی تهیه شده از مواد اولیه ارگانیک را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این کافه نیز مجهز به اینترنت بی‌سیم (WiFi) بوده و چیدمان فضای داخلی آن با چوب انجام شده است.

کافه چیل

نشانی: بیست متری سینما سعدی، خیابان هدایت

چند کافه جذاب شیراز را بشناسیم

کافه چیل کافه‌ای بزرگ و دوست داشتنی در خیابان هدایت است که فضای دلنشین آن همراه با قهوه‌ها و حتی غذاهای دلچسب آنجا دلنشین‌تر هم می‌شود.

کافه‌ دوستان، کافه بیسترو، کافه اپرا، کافه استریت لانژ و کافه وافی از دیگر کافه‌های شیراز هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار