gardeshban.ir

در مطلب زیر فهرستی ارائه شئه از وسایل جانبی که سفر را برای شما آسان می کنند.
کد خبر: ۱۵۲۲۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸-1398 April 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
۱. شارژر مسافرتی رول آپ:

این محصول که توسط شرکت تولید سخت افزار رستوریشن ساخته شده، به گونه ای طراحی شده است که کمترین جا را می گیرید و قابلیت اتصال به ۴ پورت USB برای موبایل های مختلف را دارد. شما می توانید هر ۴ دستگاه را با استفاده از پوشش چرمی به بالا جمع کنید تا کمترین جا را بگیرید.

۲. ترازوی الکترونیک چمدان:

یکی از مشکلاتی که مسافران خصوصاً هنگام برگشت از سفر در فرودگاه با آن مواجه می شوند، محدودیت وزن بار است. این دستگاه که توسط شرکت Heys USA تولید شده است، از تکنولوژی صفحه لمسی برخوردار است. این دستگاه قلابی دارد و پس از اینکه چمدان را به این قلاب آویزان کردید، به راحتی وزن بار شما را به کیلوگرم یا پوند محاسبه خواهد کرد.

۳. نگه دارنده ژاکت:

شرکت انگلیسی لیکلند اخیراً محصولی تولید کرده است که به وسیله آن می توانید ژاکت خود را به کوله پشتی یا چمدان خود آویزان کنید. طول این بند ۲۰ سانتی متر است و در ایستگاه های مترو و فرودگاه که دستتان پر از بار است، بسیار به دردتان خواهد خورد.

۴. کیسه ضد آب:

این محصول که توسط شرکت تراولون تولید شده است، قابلیت محافظت از لباس های شما در ورزش های آبی و فعالیت های اکوتوریستی را دارد. این محصول از ۳ ویژگی ضد آب بودن، قابلیت فشرده سازی و شناور شدن در آب برخوردار است و در ۳ سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شود و جنس آن PVC است.

۵. محافظ ضد آب تلفن همراه:

این محافظ گوشی توسط شرکت لایف پروف در ۶ رنگ برای گوشی های آیفون تولید شده و بسیار نازک و سبک است و قابلیت محافظت از گوشی تا عمق ۲ متر زیر آب را دارد. در صورت افتادن گوشی تا ارتفاع ۲ متری از آن محافظت کرده، همچنین قابلیت ضد برف نیز دارد و گوشی را از هرگونه کثیفی و گرد و غبار حفظ می کند.

۶. جای ابزار Grid-It:

این وسیله که توسط شرکت Cocoon ساخته شده است، به راحتی در داخل چمدان و کیس شما قرار می گیرد. شما می توانید لوازم شخصی نظیر آیپاد، آیفون، بلک بری و دیگر وسایل دیجیتال خود را به آن وصل کنید. این وسیله انعطاف پذیری بالای دارد.

۷. اسپیکر بلوتوث پرتابل:

این اسپیکر که توسط شرکت JBL تولید شده، قابلیت پخش صدای استریو از هر دستگاهی که مجهز به بلوتوث است را دارد و تکنولوژی خاصی در آن به کار رفته است که صداهای بم را نیز با کیفیت پخش می کند. باتری این اسپیکر قابلیت پخش ۵ ساعت موسیقی را دارد و به راحتی توسط آداپتور شارژ می شود.

۸. جای شارژ موبایل:

این محصول که توسط شرکت تولید سخت افزار رستوریشن ساخته شده است، قابلیت تا شدن دارد و از ضربه خوردن گوشی شما جلوگیری می کند. شما می توانید به راحتی آنرا بر روی ورودی شارژر نصب کنید و در زمانی که استفاده نمی کنید به حالت تخت در آورید.

۹. چتر کوچک:

این چتر که توسط شرکت Genius Pack تولید شده است، فقط ۱۵ سانتی متر طول دارد و شما به راحتی می توانید آنرا در کیف یا چمدان خود جای دهید.

۱۰. بالش گردنی:

این بالش که توسط شرکت HoodiePillow تولید شده است، قابلیت باد شدن و تنظیم متناسب با سایز سر شما را دارد. شما می توانید در سفرهای طولانی، هنگام خواب، تماشای تلویزیون، مطالعه و گوش دادن به موسیقی از آن استفاده کنید.

۱۱. کفش تاشو:

این کفش که توسط شرکت نیمان مارکوز در رنگ های متنوع تولید شده است، قابلیت تا شدن دارد و در داخل یک کیف جمع و جور قرار می گیرد و کمترین جا را در فضای چمدان شما اشغال می کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار